Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyttärenne tehnyt salaa abortin ja olette huomanneet sen?

Vierailija
22.05.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kantti petti ja halusi kertoa ennenkuin meni sen tekemään,ja halusi minut sitten mukaan. menin tueksi, alkujärkytyksestä huolimatta.

Vierailija
2/4 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt nuorena. En halunnut jakaa asiaa äidin kanssa, koska hän olisi suhtautunut asiaan kuin umpilisäkkeen poistoon. Itselleni se oli kuitenkin vähän enemmänkin mietityttävä asia, enkä halunnut siinä tilanteessa kokea sitä tunteettomuutta, vaikka aborttiin päädyinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut heille, koska tiesin etteivät he asiaa hyväksyisi ja yrittäisivät kuitenkin pakottaa pitämään lapsen.

Vierailija
4/4 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lähimmät ystävistä tietää, olin 20 v. ja asuin jo omassa kodissa, varmasti olisisn saanut tukea mutta en halunnut kertoa.

Nyt kolme vuotta myöhemmin avoliitossa ja puolivuotias lapsi, en ole miehelleni edes kertonut abortistani (eri mies kuin silloin). Ainoa tapa miten mies/vanhemmat saisivat asian selville olisi yksinkertaisesti katsoa neuvolan äitiyskorttia.

Vaikka eipä sillä enää niin väliä, se oli oikea päätös silloin, olen erittäin tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseeni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän