Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintainan lahja on sopiva/riittävä päiväkodin opeille/eskarin opeille?

Vierailija
22.05.2012 |

Minulla on 2 lasta samassa päiväkodissa, toinen eskarissa, toinen pienten ryhmässä. Opeja on yhteensä 6kpl. Mietin mikä olisi sopivan hintainen/riittävä lahja kun kuitenkin pitää kaikille kuudelle ostaa. Ja en siis ihan älyttömästi haluaisi käyttää rahaa, emme ole mitenkään erityisen "läheisiä" opettajien kanssa eli ihan puhtaasti on muodollisuuden vuoksi nämä lahjat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkaset/yrttejä/kukkien siemeniä/leipoisin pullaa ja pakkaisin kauniisti tms. Ei maksa paljoa, ehkä joku 5e/täti

Vierailija
2/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orvokki kauniisti käärelmöitynä. On söpö ja kiva lahja, eikä tule kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee halvemmaksi ja takuulla käyttöön.

Vierailija
4/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kiittää sanallisesti ja pitäis riittää.

Vierailija
5/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kaipaile lahjoja vaikka et niitä ostaisikaan. Jos vielä et koe ketään mitekään läheiseksi,niin minä jättäisin kyllä lhjat viemättä. PPH on vähän eri asia, sille eisin jotain pientä.

Vierailija
6/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi pitää aina alkaa inttämään asian vierestä? Jos ap haluaa viedä jotain pientä, hän ei varmaan kaipaa mielipiteitä siitä pitäisikö jotian viedä vai.

Ihme homma kun aina pitää alkaa vänkäämään asian vierestä jota ei kysytty.

Vierailija
7/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viet kummallekin osastolle jotain kahvipöytään. Esim. keksejä, karkkeja, kääretorttua.

Vierailija
8/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viet kummallekin osastolle jotain kahvipöytään. Esim. keksejä, karkkeja, kääretorttua.

Vierailija
9/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen piirtämä kortti ja vaikka pussi jotain kesäkukan/hyötykasvin siemeniä siihen kiinni (tämä irtoaa alle eurolla/hoitaja).

Tai sitten jotain yhteiseen pöytään...

Kukat on kivoja ja niitä saa tosi edullisesti myös (esim. orvokkeja, samenttiruusuja).

Kyllä hoitajalle kuitenkin tulee hyvä mieli, kun jotenkin muistetaan (vaikka sillä lapsen tekemällä kortilla). Kalliita lahjoja joskus tulee hämmästeltyä, mutta muuten ei kyllä mitään hintavertailua tehdä ;)

-lastenhoitaja-

Vierailija
10/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedään 8 hoitajalle. Vien kaikille leikkokukat, 5e/täti.

Vierailija
11/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on jos saatte muiden lasten vanhempien kanssa organisoitua jotain pientä yhteisesti annettavaa (siis vaikka pieni lahjakortti jonnekin tai pullo kuoharia). Opeille kertyy muuten turhankin paljon söpöjä pikkulahjoja. Oon itse opena ala-asteella ja lahjoja tulee helposti yli 20 kun luokalla 30 oppilasta.

Jos ehdottomasti haluat viedä jotain omaa niin vaikka jo aiemmmin ehdotettu itseleivottu pulla tms.

Vierailija
12/12 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vien kaikille pienet kukat ja lastentekemät kortit tms. Yhteislahja olisi minustakin hyvä idea, mutta päiväkodilla ei ole minkäänlaista yhteishenkeä. Edes äitienpäiväkahveilla tms juhlissa vanhemmat eivät juttele juurikaan keskenää ja koska teen itse 6 tuntista päivää niin viedessä ja hakiessa näen hyvin harvoin muitan vanhempia.

VAikka en ole erityisen läheinen opejen kanssa niin silti haluan suoda lapsilleni sen antamisen ilon. Heille on tärkeää saaada antaa jotain heille tärkeille opeille ja tokihan minäkin olen kiitollinen että hyvin ovat siellä lapsia hoitaneet minun ollessani töissä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan