Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Napero mustelmilla ja kuhmuilla

Vierailija
22.05.2012 |

Onnettomuusaltis päivä ollut tänään. Miten ihmeessä mua kohta uskotaan, että kaveri itse on ne aiheuttanut... lapsi siis 2v menevä poika. En ole kieltämässä kaikkea ensi kädessä, mutta katson perään ettei tee mitään älytöntä. Tänään vaan on onnistunut telomaan itsensä aika hyvään kuntoon.

Missähän vaiheessa päivähoito tekee ls-ilmoituksia jos on paljon mustelmia? :D Nykyään kun tää suhtautuminen näihin on niin hirveen suuren suurennuslasin alla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois jos ilmo tehtäisiin ja mustelmia tutkittaisiin niin kyllä ammattilaiset erottaisivat lapsen leikeistä johtuvat mustelmat.

Ei huolta, tuon ikäiset yleensäkin kolhiintuvat helposti.

Vierailija
2/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä mustelmissa eroja. Esimerkiksi säärissä ja otsassa olevat yleensä niitä lapsen itse hankkimia, usein noihin sattuu, siten taas joissain muissa paikoissa harvemmin. Toki tulee muihinkin paikkoihin vahingoista mustelmia, mutta ei yhtä usein. Eli jatkuvat pikkumustelmat säärissä, tod.näk viattomia, jatkuvasti mustelmia vartalossa tai vaikka pyllyssä- saattaavat olla muutakin(ja siis jos joskus on, ei huolestuttavaa, mutta jos jatkuvasti on paikassa, johon ei lapset usein saa itse mustelmia). Ja sitten on toki niitäkin lapsia jotka jostain syystä saavat todella herkästi mustelmia pienestäkin.

Toinen on, että huolestuttavaa voi olla jos ei vammat ja tarina kohtaa. Hurjankaan näköiset mustelmat eivät itsessään kerro pahoinpitelystä, onnettomuuksissa, esim portaissa kaatuminen voi tulla pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aikuisen aiheuttamat vammat ja muut erottaa ammattilainen leikeistä seuranneista vammoista.