Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
Kommentit (200)
Barnaksi myös. Tiedoksi besserwissereille.
Hauskaa että yksi kirjoitusviehe blogissa saa aikaan kiusaamisketjun netissä, kertoo paljon pilunviilaajista. Hesarissa virheet oikaistaan lehdessä ja kyllähän virheitä aina sattuu. Jos blogin pitäjälle tulee virhe saavat blogin kyttääjät siitä aiheen hihkumiseen ja todisteen kirjoittajan tyhmyydestä. Ja taas osoitus omasta ylemmyydestä ja paremmuudesta.
Pikkukiusaajat jatkakaa;-)
virheitä AINA. Tekstit voi, kannattaa ja pitää oikolukea.
Valitettavasti niihin kirjotusvirheisiin kiinnittää huomiota ja se lukeminen on hankalaa ja joskus raskastakin.
"blogimaailman mattinykänen" hmmmm...
Jarna kommentoi kerran, että pitää sitä ja tätä hallita, kun pitää suosittua blogia.
Suosittu, miksi?
mä en oikeesti jaksa noita kirjoitusvirheitä enää. Joskus tulee sellainen olo, että ne on tahallisia, kun niitä on niiiiiin paljon.
Vai onko postaukset vaan "juosten kustu".Kuka sanoo Barcelonaa Barcaksi? Eikös se ole futisjoukkueen nimi?
No, toivottavasti valistaa matkaseuraansakin siitä Trandeburgista.....
Kyllä olen monesti kuullut Bascelonaa kutsuttavan Barcaksi (asun pks). Jos ei sitä kutsuta Barcaksi jossain pöndelässä, ei voi mtn. Muuten ei olisi ollut asiaa tästäkään, mutta kun aloititte taas ilkeilyn samasta blogista.
Ja varmaankin Jarna kirjoittaa postauksensa kiireellä ja nopeasti, eihän hän muuten ehtisi postata joka päivä kaiken muun elämän ohella? Mitä siitä? Mitä pikku kirjoitusvirheistä? Menkääs pilkunhässijät laittamaan liinavattepinkat suoraksi, ettei mene yöunet ;)
mutta tämä pöndelä on Suomen 20 suurimman kaupungin listalla eikä mitenkään kovin kaukana Helsingistä, 50 km kaupunkiin, joka on jo pk-seutua.
Blogimaailman MattiNykänen, eikä itse tajua sitä.
Jarbikseksi kutsuu vain eräs blogisti, jonka oma blogi on kuollut jo aikaa sitten. Henkitoreissaan tulee yksi tai kaksi postausta kuussa. Plaah. Taitaa olla taas erokin tulossa. Ja Jarnan avioliitto se vaan kukkii, ottaahan se kupoliin ;)
Lisää vinkkejä!!
av-mammat, koulukiusaamisajoistaan mitään oppineena, haluaa "opettaa" eli kiusata. Mutta eihän kiusaaja koe tekoaan kiusaamiseksi useinkaan?;-)
Kööpenhaminasta puhutaan Köpiksenä, New York on Nyki, jotkut sanovat Bangkokia Bankkariksi ja Hongkongia Honkkariksi. Eihän näistä nimityksistä mikään ole oikein, joten miksi puututaan Barcaan mutta New Yorkia on hyväksyttyä kutsua Nykiksi?
Jarnalle IHAN OMILLA KASVOILLANI palautetta noista tässä ketjussa mainituista virheistä, jotka minuakin ärsyttävät. Minusta on noloa, jos aikuinen ihminen ei viitsi tarkistaa jonkun historiallisen paikan kirjoitusasua.
On tietysti inhimillisempää luulla, että Barcelonan voi lyhentää Barcaksi. Siellä asuneet kaverini puhuvat Barnasta.
Hauskaa että yksi kirjoitusviehe blogissa saa aikaan kiusaamisketjun netissä, kertoo paljon pilunviilaajista. Hesarissa virheet oikaistaan lehdessä ja kyllähän virheitä aina sattuu. Jos blogin pitäjälle tulee virhe saavat blogin kyttääjät siitä aiheen hihkumiseen ja todisteen kirjoittajan tyhmyydestä. Ja taas osoitus omasta ylemmyydestä ja paremmuudesta.
Valitettavasti niihin kirjotusvirheisiin kiinnittää huomiota ja se lukeminen on hankalaa ja joskus raskastakin."blogimaailman mattinykänen" hmmmm...
Jarna kommentoi kerran, että pitää sitä ja tätä hallita, kun pitää suosittua blogia.
Suosittu, miksi?
Onhan se suosittu blogi, mihin siitä pääsee. Ja suositummaksi aina käy. Olkoon jonkun mielestä nykänen, mitä väliä. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
barcelonalaisten kanssa? Tai luuletko että kööpenhaminalaisilta kysellään vinkkejä että mitä siellä Köpiksessä voisi tehdä (What could we do in Köpis)?
mutta Barca on kuitenkin barcelonalaisille se fudisjoukkue, ei kaupunki.
Jarnalle IHAN OMILLA KASVOILLANI palautetta noista tässä ketjussa mainituista virheistä, jotka minuakin ärsyttävät. Minusta on noloa, jos aikuinen ihminen ei viitsi tarkistaa jonkun historiallisen paikan kirjoitusasua.
On tietysti inhimillisempää luulla, että Barcelonan voi lyhentää Barcaksi. Siellä asuneet kaverini puhuvat Barnasta.
tylysti vastannut kommenttiin
Valitettavasti niihin kirjotusvirheisiin kiinnittää huomiota ja se lukeminen on hankalaa ja joskus raskastakin."blogimaailman mattinykänen" hmmmm...
Suosittu, miksi?
Varmaan tekstit voi ja kannattaa oikolukea, mutta ellei joku tee niin, niin mitä se sinun elämääsi haittaa? Jos on kauhean raskasta, kannattaa ehdottomasti etsiä vaikkapa kuvablogeja, joissa ei ole yhtään tekstiä. Miten muuten jaksat av-lla? Täällähän kirnoitushäröjä vasta piisaakin :D
Minä olen lukenut nyt TS jonkin aikaa (ehkä vuoden) eikä ole kertaakaan käynyt raskaaksi lukea, päinvastoin. Tottakai siellä on ollut virheitä, en muuta väitä, mutta ei massiivisissa määrin kummiskaan. Minusta tekstit on kivoja ja kevyitä, siksi luen. Blogi on varmaan suosittu siksi, että siellä on hyvin monipuolisesti aiheita, päivittyy tiuhaan, paljon kuvia ja positiivinen meininki.
Vaikka ystävällisesti linkitit wikipediaan osoittaaksesi ettei kyseessä ollut virhe, vaan tietämättömyys ja tyhmyys. Olisin itse vastannut varmaan tosi paljon tylymmin, tuohan oli iahn asiallinen vastaus.
Kyllä ihmiset seuraa jalkapalloa ja liittää sen seuraan.
Barcelonan lempinimiä ovat Ciutat Comtal (City of Counts),
Barna, BCN.
Nykki tulee lyhenteestä NY.
barcelonalaisten kanssa? Tai luuletko että kööpenhaminalaisilta kysellään vinkkejä että mitä siellä Köpiksessä voisi tehdä (What could we do in Köpis)?
mutta Barca on kuitenkin barcelonalaisille se fudisjoukkue, ei kaupunki.
Ja olipa tässä semmoinenkin kaksikielinen bloggaaja, joka kirjoitti englanninkielisessä tekstissä Firenzestä.
Se kun on "ulkomaaksi" Florence. :)
"So, tell me what would be the most important thing to see in Hesa?"
tai
"You know this little princess in Tukholma, this Estelle?"
Mun on pakko alkaa puhua noin, kiitos hyvästä ideasta! :D
Vaikka ystävällisesti linkitit wikipediaan osoittaaksesi ettei kyseessä ollut virhe, vaan tietämättömyys ja tyhmyys. Olisin itse vastannut varmaan tosi paljon tylymmin, tuohan oli iahn asiallinen vastaus.
Olen kuullut todellakin puhuttavan Barsasta ja nimenomaan yhdistettynä kaupunkiin. Pallon perässä juoksentelua emme seuraa. Olen jopa käynt neljästi Barsassa. Tietenkään emme paikan päällä puhu Barsasta, ainoastaan Suomessa.
Ei muuten Helsingissäkään kukaan puhu Hesasta (paitsi maalaiset), mutta muualla Suomessa puhutaan.
Suosittu, miksi?Varmaan tekstit voi ja kannattaa oikolukea, mutta ellei joku tee niin, niin mitä se sinun elämääsi haittaa? Jos on kauhean raskasta, kannattaa ehdottomasti etsiä vaikkapa kuvablogeja, joissa ei ole yhtään tekstiä. Miten muuten jaksat av-lla? Täällähän kirnoitushäröjä vasta piisaakin :D
Minä olen lukenut nyt TS jonkin aikaa (ehkä vuoden) eikä ole kertaakaan käynyt raskaaksi lukea, päinvastoin. Tottakai siellä on ollut virheitä, en muuta väitä, mutta ei massiivisissa määrin kummiskaan. Minusta tekstit on kivoja ja kevyitä, siksi luen. Blogi on varmaan suosittu siksi, että siellä on hyvin monipuolisesti aiheita, päivittyy tiuhaan, paljon kuvia ja positiivinen meininki.
nopeatempoisempi. Blogeissa on erilainen toimintaperiaate, itsekin bloggaajana tiedän, että tekstit voi esikatsella ja niitä voi muokata. Ja voi tallentaa ja palata jatkamaan. Siksi en oikein hyväksy tuota selitystä, että kiireessä kirjoitin, en huomannut. Se tuntuu lukijoiden väheksymiseltä kun virheitä vilisee, valitan, tämä on minun mielipiteeni.
Ja mitä tulee mahdolliseen lukihäiriöön, niin on olemassa blogi, jossa sivupalkissa on maininta siitä, että virheitä voi lukihäiriön vuoksi tulla. Siellä se on siis ymmärrettävääkin.
Olen kuullut todellakin puhuttavan Barsasta ja nimenomaan yhdistettynä kaupunkiin. Pallon perässä juoksentelua emme seuraa. Olen jopa käynt neljästi Barsassa. Tietenkään emme paikan päällä puhu Barsasta, ainoastaan Suomessa.
Ei muuten Helsingissäkään kukaan puhu Hesasta (paitsi maalaiset), mutta muualla Suomessa puhutaan.
Barsa kuulostaa kieltämättä tutummalta, mutta Barca on todellakin futisjoukkue, tietää jopa tämä yh, joka ei urheilua seuraa.
Kuules jos tuo ihastuttavan valistava komma olisi ollut muutamassa muussa blogissa, olisi tullut melkoinen verbaalitulitus ja siihen kaksikymmentä lukijaa olisi vielä tylyttänyt päälle. Minusta vastaus oli tosi hyvä ja täyttä asiaa. Kai Jarna saa omassa blogissaan kutsua Barcelonaa miksi haluaa?
minä kutsun Kööpehaminaa Köpiksen sijaan Köppikseksi, suomalaiset saa!
Suosittu, miksi?Varmaan tekstit voi ja kannattaa oikolukea, mutta ellei joku tee niin, niin mitä se sinun elämääsi haittaa? Jos on kauhean raskasta, kannattaa ehdottomasti etsiä vaikkapa kuvablogeja, joissa ei ole yhtään tekstiä. Miten muuten jaksat av-lla? Täällähän kirnoitushäröjä vasta piisaakin :D
nopeatempoisempi. Blogeissa on erilainen toimintaperiaate, itsekin bloggaajana tiedän, että tekstit voi esikatsella ja niitä voi muokata. Ja voi tallentaa ja palata jatkamaan. Siksi en oikein hyväksy tuota selitystä, että kiireessä kirjoitin, en huomannut. Se tuntuu lukijoiden väheksymiseltä kun virheitä vilisee, valitan, tämä on minun mielipiteeni.
Ja mitä tulee mahdolliseen lukihäiriöön, niin on olemassa blogi, jossa sivupalkissa on maininta siitä, että virheitä voi lukihäiriön vuoksi tulla. Siellä se on siis ymmärrettävääkin.
Olet siis bloggaja? Onko sulla 4 lasta, opiskelet ja teet töitä, kokkaat ja leivot ja postaat joka päivä, joskus kolmekin kertaa päivässä? Retkeilet siinä lasten kanssa ja ihan rauhassa siis luonnostelet ja esikatselet juttusi?
Lukijoiden väheksymistä voisi olla myös postaus kerran viikossa tai kuukaudessa tai yksipuoliset aiheet? Mitäpä siitä, kukin tyylillään.
Laitapa rohkeasti linkki blogiisi, niin voimme yhdessä arvostelle sinun juttujesi tasoa :)
tämmöisten otsikkojen ja ketjujen houkuttelemana sitä paremmin voi osoittaa mainostajille että blogissa käy lukijoita.
Luitte varmaan seiskasta Matin ja Tuksun juttuja te blogien arvostelijat?