Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerroin tutun äidin jatkuvasti pakkosyöttävän vauvaansa (11kk) päästä kiinni

Vierailija
22.05.2012 |

pitäen ja kiroillen, mitään ei seurannut. järkyttävää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lastensuojelun olisi pitänyt tehdä? Huostaanottaa kiireellisenä?

Teitkö siis ilmoituksen, jossa kerroit tämän äidin syöttämistavasta? Eikä sossut tehneet mitään, eli ilmoitusta ei otettu vastaan, vai?

Meilläkin muuten sekä minä että mies syötettiin meidän lasta just tolleen; päälaelta kiinni ja lusikka suuhun. Anoppi sanoi, että kamaln näköistä. Mutta jos ei ottanut nupista kiinni, ei sitä lusikkaan siihen suuhun saanut ollenkaan, pää pyöri ihan koko ajan, enkä liioittele. Lisäksi hän ei nielaissut. Jumitti ruokamälliä suussaan. Minä sitten: nielase!! ja laitoin lusikkaa suuhun. Lapsi parkui.

Äkkinäinen luuli, että pakkosyötän ja lapsi parkuu kun ruokaa tungetaan suuhun. Lapsi parkui, kun en päästänyt pöydästä pois ennenkuin on suu tyhjä. sitten kun kysyi, otatko lisää, avasi suunsa ja minä laitoin lusikallisen ja taas sama näytelmä...

Myöhemmin selvisi syy: lapsella on ns. jäykkä kieli, eikä kieli työskentele kuten ns. normaalilla ja sen takia syöminen oli vaikeaa, nielaseminen. Ja se, että työnsin lusikkaa suuhun, oli oikein; ärsytin kielen toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä