Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko saada toimeentulotukea

Vierailija
22.05.2012 |

kun joudun hakemaan lapset 100km päästä luokseni joka toinen vloppu ja pitäähän lasten syödäkkin minun luonani silloin kun elatuskykyni jäi 365€ miinuksen puolelle kun lastenvalvojalla elatusta käytiin laskemassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin vien lapset myös takaisinkin eli kk 8x100km ajoa lastentapaamisen takia.ap

Vierailija
2/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin vien lapset myös takaisinkin eli kk 8x100km ajoa lastentapaamisen takia.ap

Miten tulee 8x jos haet ja viet joka toinen viikonloppu?

Eikä ole sit niinku kaksi viikonloppua/kk?

Tulis niinku 4x100km?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyn hakemassa lapset ja ajan kotiin pe (2 ajoa eli 200km.sit vien su kotiin heidät ja ajan itse kotiin (2 ajokertaa 200km) ja sama homma parin viikon päästä taas eli 800km per kk.ap

Vierailija
4/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitse itse rahasi elämiseen ja lastesi huoltoon.

Vierailija
5/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi saada tukea.

Eikö toimeentulotukea varten tarvita tiedot kaikista tuloista ? Miten voit luvata AP:lle tuen ?

Vierailija
6/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on näitä "MENE TÖIHIN" ihmisiä? Ei sinne töihin niin vain mennä! Kun ei ole töitä, niin ei ole! perkele.

Vierailija
7/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on näitä "MENE TÖIHIN" ihmisiä? Ei sinne töihin niin vain mennä! Kun ei ole töitä, niin ei ole! perkele.

Ei yhteiskunnan tukien varaan voi elämäänsä laskea... On siinä sitten roolimallia omille lapsille ja köyhyys ja tukien varassa eläminen periytyy sukupolvelta toiselle...

Vierailija
8/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteiskunnan tukien varaan voi elämäänsä laskea... On siinä sitten roolimallia omille lapsille ja köyhyys ja tukien varassa eläminen periytyy sukupolvelta toiselle...

siinä on ja näissä teksteissä, että kukaan ei voi tuomita, kun ei tiedä mikä on kysyjän ja ko. työttömän tilanne. Saattahan hän olla hyvinkin aktiivinen työn etsijä, mutta ammattitaitoa vastaavaa työtä tai muutakaan ei asuinpaikkakunnalla ole. Tai sitten voi olla vaikka sairaseläkkeellä... siksi minusta nämä MENE TÖIHIN-jutut on typeriä asioita.

Vierailija
9/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on ja näissä teksteissä, että kukaan ei voi tuomita, kun ei tiedä mikä on kysyjän ja ko. työttömän tilanne. Saattahan hän olla hyvinkin aktiivinen työn etsijä, mutta ammattitaitoa vastaavaa työtä tai muutakaan ei asuinpaikkakunnalla ole. Tai sitten voi olla vaikka sairaseläkkeellä... siksi minusta nämä MENE TÖIHIN-jutut on typeriä asioita.

mutta AP:n aloituksessa ei viitattu ollenkaan töiden hakuun tms. haluun elättää itsensä ja lapsensa. AP halusi vain tietää saako hän OMIEN lapsiensa hakumatkaan toimeentulotukea sosiaalivirastosta.

Vierailija
10/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sen takia jään palkkatöistä pois kun heinäkuussa synnytys.ap

Vierailija
11/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones lapsi nyt syntyvä lapsi on ? Miksi et asu aikaisemmin syntyneiden lastesi kanssa yhdessä ?

Vierailija
12/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA VITTU SOSSUSTA VAAN VINKUMAAN FYRKKAA. ei tajua, ei.

Vierailija
13/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones lapsi nyt syntyvä lapsi on ? Miksi et asu aikaisemmin syntyneiden lastesi kanssa yhdessä ?

Jokainen pari tekee eron tullessa omat päätöksensä lasten asuinpaikasta.

Vierailija
14/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on se helpompi elämäntapa..;) T: nyt neljäs tulossa

Vierailija
15/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaslomalla olen ollut maaliskuusta asti ja lastteni isä ei anna lasteni muuttaa minun luokseni ja ei mitään syytä edes siihen.olen varmaan niin huono äiti hänen mielestään.lapset eivät edes halua isänsä kanssa asua mutta eipä anna isä heidän muuttaa.ja kunhan loppuu äitiysloma niin menen kouluun uutta amaattia hakemaan kun nykyistä en siis voi tehdä joten ei silloiinkaan kovin isot tulot.ap

Vierailija
16/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen minimipvrahan vaan ja palkkani kokopvtyössä oli vaan 1000-1100€ eli ihan surkea siihen työrääkkiin nähden.laskivat kelassa 6kk työtulojen mukaan. ap

Vierailija
17/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pari tekee eron tullessa omat päätöksensä lasten asuinpaikasta.

Sulje vauvan AV, jos noin kovasti ottaa päähän...

Vierailija
18/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen minimipvrahan vaan ja palkkani kokopvtyössä oli vaan 1000-1100€ eli ihan surkea siihen työrääkkiin nähden.laskivat kelassa 6kk työtulojen mukaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan