Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n tyylitaiturit, hjelp.

Vierailija
22.05.2012 |

Luulin että meillä on vain yhdet kohtalaisen kaukaisen sukulaisen ylppärijuhlat tänä kesänä, joten turvauduin paikallisen pikkukylän tarjontaan ja ostin Seppälästä tällaisen mustan halvan mekon. Mulla oli siihen sopiva bolero(?) myös ja pari korua joita voisi käyttää. Hame on jotain kiiltävää ja halvan oloista materiaalia, mutta malli sopi mulle niin hyvin että oli ihan "pakko" ostaa.

Nyt kävi selville että juhlia on vaikka kuinka monet ja sellaisia, joissa ei viitsisi näyttää synkältä noita-akalta :). Kehtaanko mennä näissä vai pitääkö vääntäytyä uudestaan ostoksille? Kumpi koru?

http://aijaa.com/0099910235539

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen tai tuohon punaiseen sopiva. Tai boleron tilalle huivi.

pidän noista väreistä, vaikka hellehäissä voi olla vähän talvisen näköinen. Siksikin kevyempää asustetta.

Entäs laukku ja kengät?

Vierailija
2/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen boleron ja/tai huivin? Näin voisit vaihdella eri juhliin yläosaa. Molemmat korut on kivoja. Ja nätti on tuo mekkokin.

Mä oon kulkenut vuodesta 2007 asti samassa mustassa mekossa juhlissa, asusteet vaan on vaihtuneet. NYT haluaisin uuden mekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on vähän samaa väriä kuin hameea.

Minä jättäisin koko boleron pois. Jos jotain täytyy saada yläosaan peitteeksi niin ehkä joku huivi tms. Mutta mieluiten en laittaisi mitään.

Vierailija
4/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hieman arkiseltakin. Värit eivät miellytä silmääni millään tavalla.

Toisaalta en usko, että kukaan kiinnittää ylppäreissä hirveästi huomiota vieraiden asun juhlavuuteen. Eikös se ole normaali työpäivä, joten useimmat piipahtavat juhlatalossa suoraan töistä?

Jos näytät hyvältä mekossa, kuten sanoit, anna mennä vaan.

Vierailija
5/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa enää mennä ihan ilman jotain hartiat peittävää. Toisen väristä boleroa vois tosiaan etsiä! Varmasti tosiaan raikastaisi. Ja miksei huivikin, tosin en tykkää siitä jatkuvasta säätämisestä huivin kanssa. Korkkarit ja laukku on perusmustat juhlavat, niitä en rupea nyt tämän takia uusimaan. ap

Vierailija
6/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukku ja kengätkin on mustat niin ehdottomasti jotai kevyempää harteille.. myös tuo boleron neulemaisuus on talvista, eli jos keksit jonkin sileän, mielellään kiiltävän materiaalin niin hyvä! tuon mekon kiiltoisuudesta en saa tarkalleen selvää, mutta on hyvä jos mekko ja bolero tms on eri kiiltoisuusastetta -> näyttää paremmalta.

Ja toki: YO -juhlissa ei ole niin tarkka etiketti, eli kyllä VOIT mennä noin, ei näytä "kamalalta.

Koruista ottaisin ehkä sen pidemmän, mutta ehdottomasti kaksin kerroin taitettuna, ettei roiku kaula-aukon päällä!!

Hyviä juhlia :)

Vierailija
7/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liikaa mustaa. Hanki uusi laukku, valkoinen vaikka. Kengät voi silti olla mustat. Bolero voisi olla juhlavammat. Yo-juhliin kyllä käy nämäkin, mutta jos häät, niin vähän juhlavampaa.

Vierailija
8/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten tyyliin vaan kuuluu musta, eikä näillä ihmisillä voi koskaa olla liikaa mustaa :) Jollekin toiselle taas musta on aina liian kova väri ja imee ihan värin kasvoista.

Mä olen yleensä ollut häissä mustassa takki- tai kotelomekossa. Sitten hopeisia tai kultaisia hillittyjä koruja, juhlakengät ja juhlava pieni laukku. Hiukset hyvin (joo nekin on mustat!) kampaajalla laitettu. Monta kertaa olen saanut positiivista palautetta tyylikkyydestäni vaikka olenkin hyvin yksinkertaisesti ja "synkästi" pukeutunut. Tämmöinen kulmikas, dramaattinen tumma ihminen vaan jossain kukkamekoissa tai kevyissä pastelleissa on ihan mahdoton yhdistelmä.

Vierailija
9/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni musta, siis sille jolle se sopii, on tosi tyylikäs väri kesällä. Ehkä kuitenkin keveämpänä materiaalina kuin muulloin. Itse käytän tosi paljon mustia vaatteita, vaikka vaalea olenkin, mutta ne sopivat hyvin ja viihdyn parhaiten mustassa.

Toisten tyyliin vaan kuuluu musta, eikä näillä ihmisillä voi koskaa olla liikaa mustaa :) Jollekin toiselle taas musta on aina liian kova väri ja imee ihan värin kasvoista. Mä olen yleensä ollut häissä mustassa takki- tai kotelomekossa. Sitten hopeisia tai kultaisia hillittyjä koruja, juhlakengät ja juhlava pieni laukku. Hiukset hyvin (joo nekin on mustat!) kampaajalla laitettu. Monta kertaa olen saanut positiivista palautetta tyylikkyydestäni vaikka olenkin hyvin yksinkertaisesti ja "synkästi" pukeutunut. Tämmöinen kulmikas, dramaattinen tumma ihminen vaan jossain kukkamekoissa tai kevyissä pastelleissa on ihan mahdoton yhdistelmä.

Vierailija
10/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa väriäkin kun mekon helmaosassa.

mutta musta bolero pois, osta tilalle valkoinen , se raikaistaisi minusta tuota nätisti

toinen vaihtoehto voisi olla lila, mutta löytyykö sen väsirisiä ? ota mekko mukaan ostoksille niin voit kokeilla.

Vierailija
11/11 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todella olisi itse älynnyt että voisin ottaa valkoisen boleron tuota raikastamaan. Eli pidän silmät auki valkoisen boleron tai miksei vaihtoehtoisesti laukunkin varalta. Onhan tässä vielä pari viikkoa aikaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi