Ihastunut autokouluopettajaan
JOka on siis perheellinen naimisissa olevas mies. Ja minäkin naimisissa ja äiti. Enkä halua pettää, ja tiedän että pystyn pitämään itseni kurissa, en edes flirttaile sopimattomasti. En tiedä onko tunne molemminpuolinen, mutta mukava ja lämmin tunnelma ajotunneilla, ja tuntuu ettei kumpikaan haluaisi niiden päättyvän vaan juttua keksitään ikään kuin väkisin ja tunnit venyvät.
Ongelma on vaan se, että olen niin ihastunut että en pysty keskittymään ajamiseen. Olen aivan surkea kuski tämän opettajan kanssa ja hän miettii ja pähkäilee kovasti miten pääsisin ajojännityksestä eroon. Toisen opettajan kanssa en jännitä yhtään enkä tee lainkaan virheitä.
Mietinkin tässä, että pitääköhän yrittää siirtää kaikki tunnit sille toiselle opettajalle? Ää, mitä sanon hänelle?
Kommentit (4)
miten selitän sen tälle opettajalle, etten halua häntä opettamaan? Ajotunteja ei saa itse valita, kuka opettaa, vain kelloajan, josta ei tiedä yhtään kumpi opettaa.
ap
itse olin myös ihastunut ajo-opettajaani ja tunneille meniessäni jännitin todella paljon, mutta ajaminen oli kuitenkin niin hauskaa, että en aina edes muistanut, että olin ihastunut :) huonosti selitetty, mutta ehkä sun kannattaa suoraan sanoo sille joka varaa ne ajot, että haluat sen toisen opettajan :)
Ei siinä mitään sen kummempaa taatusti hänen puoleltaan ole.
Kuitenkin tiedän tosielämästä oikeasti tapauksen, jossa nuori ihastui autokoulunopettajaan ja tämä olikin molemminpuolista. Molemmat olivat vapaita.
Tämä pari meni naimisiinkin. Tytön isä tuumasi, että pitää näköjään nykyäänkin ostaa sulhanen tyttärelle.
Tietojeni mukaan ovatedelleen yhdessä ja heillä on pari lastakin.
ja pidät perheesi ; )
turhaa rahaa menetät, kun joudut lisätunteja ottamaan...
tuskin se ope sinuun on ihastunut, ovat vaan mukavia muuten kaikille asiakkaille.