Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume ja valeraskaus

21.11.2005 |

Miten yleinen valeraskaus on vauvakuumeisella? Vauvaa ei olla yritetty ja ehkäisyä on käytetty, joten epäilen ennemmin valeraskautta. Ns. vahinko on tietysti voinut tapahtua huomaamatta... Ilmeisesti valeraskaus on mahdollinen, mutta kuitenkin aika harvinainen. Netissä on tosi vähän tietoa aiheesta. Onkos kellään tietoa kuinka pitkään ko. oireet kestävät? Minulla on ollut seuraavia oireita: viikon verran aristi rintoja, aristus loppui vähäiseen maidon tuloon. Maitoa tulee muutamia pisaroita, jos vähän puristaa, mutta ei enää arista. Testi näytti kuitenkin negatiivista. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta tulevana viikonloppuna, joten niidenkään poisjäännistä ei voi vielä päätellä mitään. Jännittää aika paljon...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse olen kokenut surkuhupaisen valeraskauden. Kaikki lähti siitä kun sukuun syntyi vauva. Olin ollut läheisissä tekemisissä perheen kanssa koko raskauden ajan. Masua siliteltiin ja vaavin vaatteita nyplättiin. Ja sitten samassa kuussa kun vauva syntyi minun menkat myöhästyi, rinnat turposi jalkapallon kokoisiksi :) ja olivat tosi arat. Juoksin aamuisin oksentamaan ja söin kahden edestä. Näitä " oireita" kesti noin viikon ajan. Olin täysin varma, että olisin raskaana ja päätin tehdä testin..näytti negatiivista. Ja noin 15 minuutin jälkeen testin tekemisestä mahaa kramppasi ja kappas vaan menkat alkoivat. Surullista, mutta pakko myöntää että valeraskaus saa aika koomisia piirteitä. Ilmeisesti minunkin piti nähdä tyhjä testi ennen kuin meni tajuntaan että mitään vauvaa ei edes ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla