Vaimo jäi kiinni pettämisestä
Vaimo jäi kiinni pettämisestä! Mies laittoi vaimon kännyyn viestin ja luin sen juuri.
Perkele!
Taidan lähteä tästä keräilemään ajatuksia Tampereelle.
Kohtalotovereita?
Kommentit (12)
ei valttamatta liity pettamiseen. joskus on pakko puhua joku asia selvaksi, jopa jonkun miehen kanssa.
Oma exäni oli nimittäin vainoharhainen ja tulkitsi viestejä väärin.
vaimosi teki vaan töitä hyvin silloin ja sai hyvää palautetta tms?
Ei kai ne kaupat laita viestiä illalla klo 21 ja toivo uutta romanttista tapaamista samoissa merkeissä.
joskus ysin jälkeen illalla kun oli sänky valmiina ja halusivat tietää, koska sopii tuoda. Että, ootteko tilannut jotain, tai onkhan vaimos tilannut jotain työpaikalleen tai vanhemmilleen?
En vaan saanut numeroa itselleni ja netistäkään ei ole apua.
Koska kannattasi kysyä uudelleen? tänään en ajatellut kotiin mennä.
Ei ole tullut vastaavaa kohdalle ja itse olen ollut aina uskollinen.
Salailu on ahdistavaa. Siksi ehdottaisin avointa keskustelua silloin, kun mitä ilmeisimmin on jotain puhuttavaa. Kaikki mukaan keskusteluun, niin miehet kuin vaimot, toiset naiset ja toiset miehet, jos niitä on. Jos sellaiseen outoon salailutilanteeseen on jouduttu, niin kai siihen joku syy on. Pois sellaisesta kuviosta äkkiä ja avoimesti kaikki esiin.
Jokin kohta ap:n viestissä kuulostaa tutulta...?
Tuli mieleen eräs tutun tuttuni tapaus.
Olivat olleet avoliitossa jo muutaman vuoden ja kaiken piti olla hyvin jne.
No, mies sai selville jostain että nainen on häntä tänä aikana pari kertaa pettänyt. Tuli töistä kotiin aikaisin, pakkasi kaikki naikkosen tavarat muovipusseihin/laatikoihin ja odotti että nainen saapuu kotiin. Ovi kävi ja mies oli katsonut suoraan silmiin ja sanonut jotain että "minä tiedän kaiken".
Nainen mennyt hämilleen ja alkanut itkemään että ei tarkoittanut jne.
Ja seuraavaksi tämä mies otti naisesta tylysti niska-perse -otteen ja kirjaimellisesti heitti ulos etuovesta, ja kamansa seurasivat perässä. Nainen itki hysteerisenä että "ei ole paikkaa minne mennä" ym. Mies oli sulkenut oven eikä sitä enää avannut. Klassisesti tämä asunto siis oli miehen oma.
Toivottavasti kaikille pettureille kävisi näin.
Olin juuri silloin työmatkalla Saksassa. Et silleen