Elohiiri mahassa?
Kuulostaisi ihan joltain ilmavaivalta tai vastaavalta. Ne voi tuntua aivan kuin kuplintana/värinänä.
Kommentit (13)
Olisinkin raskaana. On noita testejä tullut tehtyä ja sekavia tuloksia eli negoja ja viivanpaikkoja/haamuja tullut, mutta neuvolassa väitti että en oo raskaana!
Meillä kaksi "haamua" tuolla makkarissa nukkumassa :)
Olisinkin raskaana. On noita testejä tullut tehtyä ja sekavia tuloksia eli negoja ja viivanpaikkoja/haamuja tullut, mutta neuvolassa väitti että en oo raskaana!
Samanlainen tunne, kuin sikiö liikahtelisi vaimeasti, mutta en ollut raskaana. Eikä mahdollisuuttakaan olisi ollut, ehkäisystä huolehdittiin. Vaivaa ilmeni silloin tällöin jokusien vuosien ajan, syytä en tiedä.
Mulla on tällä viikolla lääkäri ehkä se vois tehdä asialle jotain. ap
ja myöhemmin tajusin, että ne olivat alkion kiinnittymiseen liittyviä. Eli raskaustestit ei vielä näytäkään raskautta, mutta voit olla silti raskaana. Testaa parin viikon päästä uudelleen.
Varmaan jaksan kahta viikkoo odottaa! =) Ja miten mulla sit on ollu jo pari viikkoo niin outo olo ja joissakin testeissä ihan ihan haaleita haamuja, joita vaan tarkkasilmäset/vainoharhaiset näkee jos se alkio vasta nyt kiinnittyis?
minkätakia ne neuvolassa on niin asiastaan varmoja, että joo et kuule oo raskaana, kun testit on 99% varmoja???
ap
Ja se sun parin viikon outo olo johtuu just siitä, et raskaus on alussa.
Voi kuule, jos et kahta viikkoa jaksa odottaa, niin mitenköhän ajattelit koko raskaus ajan jaksaa odottaa??
Siellä oli smile sen jaksamislauseen lopussa! ap Mutta toivottavasti oot tosta oudosta olosta oikeessa.
Kaipaisin nyt fiksuja kommenteja hassuun kysymykseen. Eli onko kenelläkään tietoo tai kokemusta sellasesta, kun mulla on nyt muutamia kertoja perjantaista lähtien tuntunu alavatsassa hiukan oikeella puolella pientä hentoa tykytystä,jota kestänyt muutamia sekunteja? Eli tuntuu vähän samalta kun ns. elohiiri.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2008 klo 21:29"]
Kuulostaisi ihan joltain ilmavaivalta tai vastaavalta. Ne voi tuntua aivan kuin kuplintana/värinänä.
[/quote]
Mulla on tullut kans nyt ekan lapsen jälkeen kohta jo melkein vuoden. Ja kierukka on joten ei voi johtua raskaudesta.
En mä usko kun se tuntuu tuolla alempana niinkun munasarjojen ja kohdun paikkeilla. Ja mulla kyllä on kokemusta ilmavaivoista! =)