Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elohiiri mahassa?

Vierailija
09.06.2008 |

Kuulostaisi ihan joltain ilmavaivalta tai vastaavalta. Ne voi tuntua aivan kuin kuplintana/värinänä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko kun se tuntuu tuolla alempana niinkun munasarjojen ja kohdun paikkeilla. Ja mulla kyllä on kokemusta ilmavaivoista! =)

Vierailija
2/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana! Onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin raskaana. On noita testejä tullut tehtyä ja sekavia tuloksia eli negoja ja viivanpaikkoja/haamuja tullut, mutta neuvolassa väitti että en oo raskaana!

Vierailija
4/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi "haamua" tuolla makkarissa nukkumassa :)

Olisinkin raskaana. On noita testejä tullut tehtyä ja sekavia tuloksia eli negoja ja viivanpaikkoja/haamuja tullut, mutta neuvolassa väitti että en oo raskaana!

Vierailija
5/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tunne, kuin sikiö liikahtelisi vaimeasti, mutta en ollut raskaana. Eikä mahdollisuuttakaan olisi ollut, ehkäisystä huolehdittiin. Vaivaa ilmeni silloin tällöin jokusien vuosien ajan, syytä en tiedä.

Vierailija
6/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä viikolla lääkäri ehkä se vois tehdä asialle jotain. ap

Vierailija
7/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöhemmin tajusin, että ne olivat alkion kiinnittymiseen liittyviä. Eli raskaustestit ei vielä näytäkään raskautta, mutta voit olla silti raskaana. Testaa parin viikon päästä uudelleen.

Vierailija
8/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jaksan kahta viikkoo odottaa! =) Ja miten mulla sit on ollu jo pari viikkoo niin outo olo ja joissakin testeissä ihan ihan haaleita haamuja, joita vaan tarkkasilmäset/vainoharhaiset näkee jos se alkio vasta nyt kiinnittyis?

Vierailija
9/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkätakia ne neuvolassa on niin asiastaan varmoja, että joo et kuule oo raskaana, kun testit on 99% varmoja???

ap

Vierailija
10/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sun parin viikon outo olo johtuu just siitä, et raskaus on alussa.

Voi kuule, jos et kahta viikkoa jaksa odottaa, niin mitenköhän ajattelit koko raskaus ajan jaksaa odottaa??

Vierailija
11/13 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli smile sen jaksamislauseen lopussa! ap Mutta toivottavasti oot tosta oudosta olosta oikeessa.

Vierailija
12/13 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin nyt fiksuja kommenteja hassuun kysymykseen. Eli onko kenelläkään tietoo tai kokemusta sellasesta, kun mulla on nyt muutamia kertoja perjantaista lähtien tuntunu alavatsassa hiukan oikeella puolella pientä hentoa tykytystä,jota kestänyt muutamia sekunteja? Eli tuntuu vähän samalta kun ns. elohiiri.

Vierailija
13/13 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2008 klo 21:29"]

Kuulostaisi ihan joltain ilmavaivalta tai vastaavalta. Ne voi tuntua aivan kuin kuplintana/värinänä.

[/quote]

Mulla on tullut kans nyt ekan lapsen jälkeen kohta jo melkein vuoden. Ja kierukka on joten ei voi johtua raskaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi