Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut toitottavat FB:ssa vahvoja mielipitetään asioista, mutta sitten eivät kestä

Vierailija
21.05.2012 |

jos joku on eri mieltä?

Etenkin politiikka ja uskonto ovat tällaisia aiheita. Luulisi että jos haluaa omaa kantaansa näissä kovasti tuoda julki, niin kestää sitten myös sen etteivät kaikki pelkästään tykkää.

Jos sinä teet tätä, niin miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "kaveri" poisti mut kavereistaan kun olin eri mieltä eräästä asiasta hänen kanssaan. Ei vaan pystynyt kestämään sitä ja pisti mut pois listoiltaan.

No, jos on niin herkkänahkainen eikä kärsi kuulla muita kun omien ajatustensa tukijoita niin antaapa olla :)

Vierailija
2/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "kaveri" poisti mut kavereistaan kun olin eri mieltä eräästä asiasta hänen kanssaan. Ei vaan pystynyt kestämään sitä ja pisti mut pois listoiltaan.

Minua ei sentään ole kaverilistalta heivattu, mutta parikin eri henkilöä on poistellut kommenttejani päivityksiinsä, koska ne ovat edustaneet väärää näkökulmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sentään ole kaverilistalta heivattu, mutta parikin eri henkilöä on poistellut kommenttejani päivityksiinsä, koska ne ovat edustaneet väärää näkökulmaa...

voisin poistaa viestejä ja jopa kaverilistalta, jos joku seinälläni toitottaisi avoimen rasistisia, sovinistisia tai homovastaisia viestejä. Huumoria saa ja pitääkin olla, mutta arvomaailmani asettaa tietyt rajat sille, millaisia viestejä haluan seinälläni näkyvän tai ylipäänsä millaisten ihmisten kontaktina haluan Facebookissa olla. Asiallinen keskustelu on erikseen, sitä saa ja pitääkin olla.

En tosin itsekään toitota omia poliittisia näkemyksiäni kovin avoimesti Facebookissa, sitä varten minulla on ihan muut kanavat.

Vierailija
4/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhuliuskovaiset linkittivät esim. Päivi Räsäsen kannanottoja FB:iin, ja niistä ei olisi saanut olla Päivin kanssa yhtään eri mieltä. En edes ole mikään periaatteellinen Räsäsen vastustaja, mutta en myöskään myötäile kaikkea mitä hän sanoo.

Mitään asiatonta ei näissä linkityksissä kuten ei omissa kommenteissanikaan sinänsä ollut.

3