Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan tajuttoman ihastunut lääkäriini...

Vierailija
21.05.2012 |

eikä ole edes mikään sen kummemman näköinen jannu ja minua paljon vanhempi. Jotain käsittämätöntä vetoa tunnen häneen... mistä johtuu ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti aina kun menen hierojalleni, sydän hakkaa kuin riivattuna. Mies ei ole erityisen komea, ja pari vuotta vielä nuorempikin kuin minä. Ja minulla siis pieni lapsi ja hyvintienaava mies, ulkopuolisten silmin varmaankin aika ihana elämä, joten eipä tarvitsisi ajatusten ja tunteiden näin seikkailla... Varmaan turha sanoakaan, että tässä miehessä vetoaa... Sormet ja kosketus. Pitäisi varmaan vaihtaa hierojaa hyvän sään aikana.

Vierailija
2/3 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia näkee jatkuvasti, niihin suhtaudutaan lähinnä huvittuneisuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia näkee jatkuvasti, niihin suhtaudutaan lähinnä huvittuneisuudella.

mutta silti aina kun menen hierojalleni, sydän hakkaa kuin riivattuna. Mies ei ole erityisen komea, ja pari vuotta vielä nuorempikin kuin minä. Ja minulla siis pieni lapsi ja hyvintienaava mies, ulkopuolisten silmin varmaankin aika ihana elämä, joten eipä tarvitsisi ajatusten ja tunteiden näin seikkailla... Varmaan turha sanoakaan, että tässä miehessä vetoaa... Sormet ja kosketus. Pitäisi varmaan vaihtaa hierojaa hyvän sään aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi