Lapseni sai ysin kokeesta, olen haljeta ylpeydestä!
Taustaa, siis lapsellani on oppimisvaikeus ja lukihäiriö. Hän käy pienluokkaa. Kokeisiin lukeminen on tuskaa ja keskittyminen todella vaikeata. Tänään hän toi kotiin ympän kokeen, josta oli saanut 9. Oli kuulemma ollut luokkansa paras. Opettajakin oli kirjoittanut kehuja koepaperiin ja lapseni leijui pari senttiä ilmassa kun toi kokeen näytille.
Meillä kun riemuitaan jo seiskan koenumerosta.
Teillä joilla lapset tuo joka kokeesta kympin, ette voi ymmärtää iloani. Halusin vaan jakaa fiilikseni :)
Kommentit (11)
vaikka tuo yksi roudaakin kymppejä aina kotiin.
Onnea lapselle, iso ja hieno saavutus!
Kiva, kun lapsikin oli iloinen.
Jospa tämän innoittamana jaksaisi keskittyä tuleviinkin koitoksiin.
ja tosi iloinen myös lapsen puolesta, tekee varmaan todella hyvää sen itsetunnollekin =)
ja lapsensa tuloksista nauttiva aiti kasvattaa itsetuntoa. Kun lapsesi saa posit. kokemuksia oppiminenkin helpottuu :)
ja kakkonen, saithan sanottua, että sun lapsi on parempi. Oletko nyt tyytyväinen?
Ja eiköhän jokainen äiti jotenkin osaa samaistua, kaikilla ihmisillä on joitakin alueita elämässä, joissa pitää harjoitella asioita, ja onnistuminen niissä tuntuu hienolta.
Ja hienoa että ope kehui, pitäisi aina muistaa, miten tärkeää se lapselle on.
ja kakkonen, saithan sanottua, että sun lapsi on parempi. Oletko nyt tyytyväinen?
Ihme, ettet voi uskoa, että olen myös iloinen ap:n puolesta ja etenkin hänen lapsensa puolestaan. Sun maailma taitaa olla paljon suppeampi?
tosi hienoa :) varmasti onnistumisen riemu auttaa lasta jatkossakin!
Taustaa, siis lapsellani on oppimisvaikeus ja lukihäiriö. Hän käy pienluokkaa. Kokeisiin lukeminen on tuskaa ja keskittyminen todella vaikeata. Tänään hän toi kotiin ympän kokeen, josta oli saanut 9. Oli kuulemma ollut luokkansa paras. Opettajakin oli kirjoittanut kehuja koepaperiin ja lapseni leijui pari senttiä ilmassa kun toi kokeen näytille.
Meillä kun riemuitaan jo seiskan koenumerosta.
Teillä joilla lapset tuo joka kokeesta kympin, ette voi ymmärtää iloani. Halusin vaan jakaa fiilikseni :)
Meilläkin teini (8.lk) saa koeikeista yleensä seiskoja, joskus kasin. Sai hissasta 9½ ja soitti mulle töihinkin! Kyllä sai nuori paljon kehuja ja kävin töistä tuleessa ostamassa lahjakortin hm:ään.
Ihana on nähdä se lapsenkin riemu, että "hei mä osasin"!
Lapselle tosi merkityksellinen asia jos usein kokee epäonnistuvansa. Hieno tapa aloittaa viikonloppu :)