Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen koivukirppis?

Vierailija
20.05.2012 |

Kukaan käynyt? Millainen paikka, kannattaako lähteä myymään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa käydä, olen löytänyt sieltä itse eurolla-parilla vaikka mitä vaatetta. Itse olen myös varannut sieltä pöydän, saa nähdä kuika käy. Ja mitä sitten jos joku hieltä haisee, pääasia että kauppa käy, hä??

Vierailija
2/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kirppis. Olen löytänyt edullisesti hyvälaatuista vaatetta lapsille. Kesällä oli hiljaisenpaa mutta syksyllä taas enemmän tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen käynyt ja antanut mahdollisuuden. Ei ole parantunut missään välissä. Puolet kojuista on ammattimyyjien tai omistajien omia. Liekö noista tuloista maksetaan verot? Tekisi mieli käräyttää Verottajalle.

Nekalassa sijaitsee Taikurinhattu niminen kirppis. Tuli entisen Nekalan kirppiksen tilalle ja mielestäni siellä touhu on parantunut. Tilat nyt on mitä on, mutta minulle plussaa on itse pöytien lisäksi lasten leikkinurkka, siistit wc:t ja sovituskopit.

Tuolla on ollut ilo asioida. En ole omaa pöytää sieltä ottanut, mutta ostoksilla käynyt useastikin ja aina siellä on muitakin asiakkaita, joten voisin kuvitella että myynti parempaa kuin Koivu-kirppiksellä, jossa oli joskus lisäkseni vain myyjä paikalla (käyn kirppiksillä vain viikonloppuisin).

Vierailija
4/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 korjaa heti, nimi onkin Silinteri ja aiempi Nekalan kirppis oli viime vuosinaan Salsa.

Vierailija
5/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 korjaa heti, nimi onkin Silinteri ja aiempi Nekalan kirppis oli viime vuosinaan Salsa.

Vierailija
6/7 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkea paikka!suurinosa pöydistä tyhjillään ja kaikki hyvä kama siirtyy omistajan omaan paikkaan kalliimmalla myyntiin!

Kaikki vaate ja tavara on ylihintaista.Ei kukaan maksa h&m paidasta 7-15 e kun sillä saa henkalta jo uudenkin.

Lisäksi eräs myyjä antoi tänään eräälle lapsiperheelle ikävää palautetta.

Myyjä myös haisi hieltä,mikä on yököttävää kassalla asioidessa.

Piti itsekkin vuokrata pöytä,mutta menen jonnekkin muualle josta saa ystävällistä palvelua ja myynti on myymisen arvoista.

Vierailija
7/7 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tavaraa ihan edullisesti.

Asiakaspalvelultaan tuo uudehko kirppis on mielestäni sieltä paremmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi