Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

atarax??

Vierailija
20.05.2012 |

Lääkäri määräsi lapselle pahaan allergiaan. Onko kellään kokemusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytin pahaan ihottumaan, etten raapisi yöllä. Lopetin lyhyeen kun olin niin väsynyt. Mutta aikaa on kulunut, ehkä sitä on kehitetty paremmaksi.

Vierailija
2/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nukutti tosi hyvin noi lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänellä oli tosi raju vesirokko. Lapsi oli päästä varpaisiin rakkuloissa, tuskainen. Kun sai ataraxia, oli entistä tuskaisempi. Syke nousi (sydän läpätti rinnassa, tunsin kun lasta heijasin yön sylissäni) tosi korkeaksi, ja lapsi aivan tärisi ja vapisi. Sivuvaikutukset oli niin kamalat, että en antanut toista annosta.

Mutta tiedän toki näiden olevan tosi yksilöllisiä, toisille lääke sopii aivan hyvin.

Vierailija
4/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa minut aivan zombieksi, väsyttää niin että voisin nukkua 20h/vrk. Tunti hereillä ja taas 12h unta ihan koomassa. Lisäksi se tekee minut välinpitämättömäksi, siis näkee vaikka edessä esteen, mutta jos normaalisti tekis äkkiä väistöliikkeen niin ataraxin alaisena on semmonen "jaa, jotain tos edes, mitä välii" olo.

Tehokas kyllä kutinaan.

Vierailija
5/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä vasten vaan pystyi antamaan, nukutti niin kovasti. Vanhuksilla käyttävät kuulemma myös rauhoittavana lääkkeenä eli voimakasta on. Mutta siis myös tehosi meillä.

Vierailija
6/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaan ihottumaan, ei auttanut yhtään. Ei edes väsyttänyt. En tiedä miksi.

Vierailija
7/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yöksi kutinaan

Vierailija
8/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi lääkäri kertoi käyttävänsä sitä omilla lapsillaan esim. korvatulehduksen yhteydessä unilääkkeenä...

Vierailija
9/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi lääkäri kertoi käyttävänsä sitä omilla lapsillaan esim. korvatulehduksen yhteydessä unilääkkeenä...

Vierailija
10/10 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2-vuotiaan saamaan rajuun nokkosrokkoon, mikä tuli sikainfluenssarokotuksesta (sisälsi kananmunaa, jolle tyttömme oli pahasti allerginen). Olo helpotti hieman lapsella mutta väsynyt oli ja nukkui yönsä hyvin. En antanut aivan täyttä lääkemäärää, minkä lääkäri määräsi kun luin miten tehokas/voimakas lääke kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan