Lue keskustelun säännöt.
Tekee vaan mieli syödä :( Pelottaa että lihon uudestaan vanhoihin mittoihin...
20.05.2012 |
Laihduin puolessa vuodessa 10 kg, lähelle normaalipainoani. Nyt noin kuukauden ajan olen lipsunut takaisin vanhoihin tapoihin, tekee mieli syödä hirveitä määriä herkkuja. En oikein pääse jyvällä, että mikä mättää. Jotain pahaa oloa kai tässä ruokin. Tai toisaalta kyllä tiedän, on ollut paljon stressiä tänä keväänä. Ihan hirveä olo ja pelottaa, että hienosti onnistunut terveempi paino on kohta muisto vaan :(
Help!
Kommentit (2)
Sen liikunnan jälkeen oli aina mahtavan energinen olo ja hyvä. 30min reipas lenkki, ei sitä tarvi pidempiä lenkkejä ja kävelee sen mitä jaksaa. Ja kun kunto alkaa koheneen niin pidentää lenkkejä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse laihduin viime kesän-syksyn välissä 10kg, mutta nyt olen alkanut myös itsekkin lipsumaan ja palaamaan vanhoihin tapoihin. No, on stressiä, avioero astui voimaan, tapailen uutta miestä. Välillä tekee vain mieli syödä vaikka oikeastaan ei ole edes nälkäkään? Silloin onnistuin selättämään tuon mielihalun tunteen mutta se on palannut takaisin. Harrastin liikuntaakin, mutta sekin on jääny melkein pois. Täytyy vain huomenna ottaa itseään niskasta ja lähteä lenkille ja vähän yrittää hillitä tuota syömishaluani. Mistä sen toisaalta tunnistaa milloin on oikeasti nälkä ja mikä on vain "mielihalua"? Tekee vain välillä kovasti mieli syödä vaikka tosiaan ei ole nälkä :S