Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako äiti itkeä?

Vierailija
20.05.2012 |

Musta tulee varmaan samantyyppinen äiti, kun maria nordinista. Itken, jos olen väsynyt ja tulee varmasti sellainen olo, että jaksaako antaa parastaan, varsinkin, jos tulee haastava lapsi.

En siis pysty pidättelemään tunteita tai itkua. Saako siis äiti itkeä, vai täytyykö kätkeä kaikki tunteet?!

Mua kammottaa sana kotiäiti, eikä musta ikinä sellaista tule. Yksi lapsi on tervetullut ja sille halutaan antaa kaikkeni ja senkin vuoksi, että on enemmän aikaa myös suhteelle ja rakkaalle. Aijomme olla aktiivinen perhe, matkustella yhdessä, näyttää maailmaa lapselle ja ei todellakaan kasvateta häntä pumpulissa.

Opetamme hänelle hyvät käytöstavat ja sempä vuoksi yhteen lapseen keskittyminen mahdollistaa helpommin hyvän kasvatuksen, kun monta pientä kakaraa jaloissa pyörimässä ja aikaa ei tosiaan ole parisuhteelle tai mihinkään muuhun kuin lapsiin. Meillä on yksi elämä ja eletään se seikkaillen ja yksi lapsi meidän elämässä menee kuin tanssi, joka saa olla mukana jokapaikassa ja kasvaa monipuolisen elämän keskellä :) kotiäitiä minusta ei tule enkä kaipaa niiden ylistyksiä asioista, mitkä ei minulle sovi :) huolehdin itsestäni, käyn ystävieni kanssa ulkona, nautin elämästä ja pidän itseni kauniina ja hyvässä kunnossa. Mieheni rakastaa minua eniten maailmassa ja hänkin haluaa just ja just sen yhden lapsen :) ja olemme onnellisia elämämme tiellä :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että saako äiti itkeä?

Onko se jossain kielletty?

Lapsilukumäärä on teidän ihan oma asia. Meillä lapsia on 4 ja matkustellaan.

Vierailija
2/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamme kohta olla siinä kunnossa Julian kanssa, että ulkomaat taas kutsuvat. Olen tällä hetkellä 33-vuotias, eikä minua kiinnosta enää mikään biletys Dubain yksityisjuhlissa tai ylipäätään joku ökymatkustaminen sinällään. Olen sanonut jo aiemmin ja sanon taas, haen vakavaa parisuhdetta.

Rakkauden myötä kaikki kokemukset ovat paljon ihanampia, nukun mielummin miehen kanssa jota sydämestäni rakastan, vaikka teltassa leirintäalueella,kuin miehen kanssa jota en rakasta, 5 tähden hotellissa jossa tarjoilijat tuovat aamushampanjan ja aamiaisen minulle sänkyyn.

Tietysti sitä ei voi aina valita, kehen rakastuu. Jos sattuu rakastumaan rikkaaseen mieheen, niin mikäs siinä, onhan elämä huomattavasti helpompaa rahan kanssa ja lapset tarvitsevat myös turvaa sekä henkisessä, että taloudellisessa mielessä. Vauvakuumeeni on kova ja siksi näytän haalivan nyt ympärilleni pikkuruisia koiria. Kuumeeni on laskenut hyvin, tosin

tulehdusarvoni ovat edelleen erittäin korkeat, ja siksi en saisi periaatteessa käydä missään, enkä myöskään stressaantua, nimittäin se ei ole mikään leikinasia, että seuraavaksi voi tulla verenmyrkytys. Katetri minulla on toistaiseksi poissa kädestä, mutta minulla on erittäin vahva antibioottilääkitys ja sairaslomaa minulle on kaksi eri lääkäriä määrännyt 17.5 asti.

http://johannatukiainen.seiska.fi/2012/05/15/siskoni-julia-laihtui-paka…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä yhtäkin lasta voi joutua neuvomaan vaikkapa äidinkielenläksyissä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi