Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ukomaalaiset lapsineen...
19.05.2012 |
oltiin tänään Srkänniemessä ja huomasin että ainoat jotka jaksoivat jonottaa olivat suomalaisia lapsineen. Paljon siellä oli ulkomaalaisia joiden lapset hyvin usein yrittivbät mennä jonon ohi. Samoin huomasin että kun olimme Planetaariossa niin siellä paljon ulkomaalaisia pienine lapsineen jotka huusivat ja kiljuivat koko näytöksen ajan :( ainoa joka huutavan lapsen kanssa poistui kesken oli hänkin suomalainen...ei näköjään aina ole ulkomaillakaan hyviä tapoja muistettu opettaa...
Kommentit (2)
Eikö ulkomailla opeteta käytöstapja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on aika laaja käsite. Minkä maalaisia tarkoitit?
Joissain kulttuureissa röyhkeä etuilu on tavallisempaa ja jonottamiseen ei tosiaan olla totuttu.