amazon verkkokauppa?
Yritän tässä tutustua Amazon. comin tuotteisiin, mutta mietityttää kun viimeksi jenkkiläisestä verkkokaupasta tilaus meni vähän mönkään (ihan kun luin huonosti kiireessä).
Eli kaikki neuvot kehiin :) Onko toimituskulut kalliit, tuleeko miten nopeesti ja postiin vai kotiin, onko luotettava?
Kiitos teille
Kommentit (15)
olen tilannut. Luottokortilla maksu onnistui hyvin. Kirjat (2kpl) tulivat erikseen, mutta suoraan kotiin. Postikuluja en muista tarkkaan, mutta loppusumma oli kaikenkaikkiaan edullinen. Kirjat olivat siis semmoisia, joita ei Suomesta saanut.
Niin ja toinen kirja taisi olla ennakkotilaus, joten sen toimitusaikaa en muista, toinen tuli reilussa viikossa.
Yleisesti siis jäi hyvä mielikuva. Voisin tilata uudestaankin.
Tuskin sulla on oikeaa luottokorttia.
Tuskin sulla on oikeaa luottokorttia.
kyllä onnistuu visa electronilla.
Viimeks meni siis mönkään (en muista nettikauppaa, siitä on jo vuosia) kun en tajunnut tullimaksujen määrän olevan niin iso = halpana pitämäni tilaus tulikin aika kalliiksi. Mutta oliskohan ajat muuttuneet siitä? Mites tullien kanssa amazonissa? Myös tuo toimitusnopeus kiinnostaa.
Viimeks meni siis mönkään (en muista nettikauppaa, siitä on jo vuosia) kun en tajunnut tullimaksujen määrän olevan niin iso = halpana pitämäni tilaus tulikin aika kalliiksi. Mutta oliskohan ajat muuttuneet siitä? Mites tullien kanssa amazonissa? Myös tuo toimitusnopeus kiinnostaa.
Tilaa UK:n amazonista esim niin ei mene tullimaksuja, jenkeistä ne menee edelleen, ei ajat ole mihinkään muuttuneet ja ensi vuonna vielä kiristyy arvonlisävero ulkomailta tilatessa.
Kyllä on luotettava ja nopeasti tulee, jenkeistä tietysti hieman kauemmin, sieltä eivät edes toimita kaikkia tuotteita Suomeen.
Tutustu palveluun niin näet, kuinka se aiempi tilaus meni pilalle?
luottokortti? Jos ei ole sössinyt asioitaan.
sen uk:n mutta ainakaan just nyt ei ollut niitä tuotteita joita halusin.
Ja kyllä, minulla on kuin onkin luottokortti. Se on vaan tuo bitterinen nro4 joka yrittää saada ärsytystä aikaiseksi :)
luottokortti? Jos ei ole sössinyt asioitaan.
Ei oo ei tuu. Kaikilla luottokortti jotka ei ole sössineet asioitaan? Haha, missä tulevaisuuden maailmassa elät?
Esim. Erittäin varakas äitini ei ota edes automaattikorttia, vaikka sitä vuosia yritetty tyrkyttää keinolla jos toisella! :D
Oon pari kertaa tilannut amazon.co.uk:n kautta ja hyvin toiminut. Ekalla kerralla en tajunnut, että siellä on noita eri myyjätahoja ihan loputtomasti, joten napsin vaan ostoskoriin sieltä täältä kaikkea. Sitten kassalle mennessä huomasin, että osa myyjistä ei toimita Suomeen, ja postikuluja tulee jokaisesta toimituksesta tietty erikseen. Eli kannattaa vertailla postitushintoja ja tilata useampi tuote samalta myyjältä, ja tietysti tarkistaa että toimitus onnistuu. Kaikki ne näkee ostoskorista aika helposti kyllä.
Olen ostanut sieltä ainakin vauvatarvikkeita ja leluja, jotain käyttötavaraa ja kynsilakkoja. Valikoimaa on paljon enemmän kuin mitä Suomessa löytää, ja hinnat usein kohtuullisia.
Tsekkaa muuten myös ebay, jos amazonista ei löydy jotain. Sieltä tilasin kerran yhden tuotteen jota en löytänyt mistään muualta ja olin tosi tyytyväinen.
No mieluummin sitten tulevaisuudessa kuin menneisyydessä.
Matkahuollon kautta. Eli jos tilaat niin tsekkaa sitten tarkoin, lukeeko saapumisilmoituksessa posti vai matkahuolto, ei tarvitse säätää niin paljon.
No mieluummin sitten tulevaisuudessa kuin menneisyydessä.
alkaisit elää ihan vaan nykyisyydessä :D
En suosittele rahat meni hukkaan tavaraa ei ole tullut.
miten tilaus meni mönkään?