Voisitko ostaa sukujuhlaan esim. hautajaisiin tai häihin käytetyt vaatteet?
Pohdin uff:ista hautajaisvaatteiden hankkimista, mutta olisiko noloa tai peräti epäsopivaa/epäkunnioittavaa?
Kommentit (10)
Itse olen menntkin naimisiin työkaverilta ostetussa, vanhassa mekossa.
kaikki kirpparivaatteet ovat niin kauhtuneita, että näkee kilometrin päähän, mistä ne on hankittu?:)
Eli kyllä voisin.:)
Eihän kukaan tiedä mistä olen vaatteeni ostanut ja koska...ei kai sitä tarvitse mitenkään mainostaa, että ostin tän hameen 2e kirpparilta ;)
olin juuri hautajaisissa UFF:sta ostamissani vaatteissa. Oin kyllä poistanut niistä roikkuvan hintalapun, niink ukaan ei tiennyt, mistä olin asuni hankkinut. Löysin mielestäni tosi tyylikkään mekon ja jakun heti ekalla etsimisellä sieltä. Olen iloinen kun sain edullisesti ja oli vielä ekologistakin.
kunhan on siistit ja tilaisuuteen sopivat.
Menin perintömekossa naimisiin, hautajaisiin UFFin kuteissa useampaan kertaan...
ja nyt juuri harmittelen, kun unohdin UFF:in euron päivän. Olisi voinut käydä katsomassa, jos olisi sattunut löytymään sukulaisen yo-juhliin mekko.
Voisin itsekin ostaa, ja olen ostanutkin, ainakin yhden mustan vintage-mekon, kengät ja vanhoja 70-l takkeja. Osan olen saanut käyttäjältä itseltään, yksi tuttu vanhempi rouva on antanut minulle ihania vanhoja vaatteitaan...
Äiti30+
kuka niitä kenenkään vaatteita katselee saati muistaa. Parin tunnin takia uudet vaateet on aika tuhlausta.
Mä ostan liki kaikki vaatteni kirpparilta. Meillä on tosi hyvä kirppari ja siltä löytyy ihan uusiakin vaatteita, siis hintalaput roikkuu.
Ekologista - ja lisäksi mä saan ostaa vaatteita vaikka joka päivä halutessani, kun hinnat on niin halvat. Mä käynkin melkein päivittäin, jos mahdollista. :)
Vaatekaappeja pitäisi vaan saada lisää. Monta :)
Ei ole lainkaan noloa eikä epäkunnioittavaa.