Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sortaa lastani

Vierailija
19.05.2012 |

Aikamoinen tilanne nyt meillä täällä.Mulla on edellisestä liitosta 1 lapsi 10 v tyttö ja mies ja minä ollaan puhuttu perhelomasta jonne tulisivat miehen 2 lasta (6 ja 9 vuotiaat pojat) sekä meidän 2 lasta (1 v tyttö ja ja 4 vuotias poika)

Kun aloin puhumaan että pitää varata 2 hotellihuonetta, yksi meitä ja yksi lapsia varten ja puhuin että pitää olla iso huone kun lapsia on 5,niin mies tokaisi siihen "Sun kakaras ei sit kyllä tuu mukaan" ja käyttäyty negatiivisesti asiaan.Olin tosi hämmentyny sillä mieheni on tullut aina hyvin toimeen tyttäreni kanssa joka on kiltti kuin enkeli ja ei ikinä isäpuolelleen tiuski ym.

Mitähän tämän tilanteen/asian kanssa tekisi?Kun minä kuitenkin olen se joka kustannan matkan kun mies on työtön tällä hetkellä...

Puhuttiin siis tästä lomasta tunti sitten ja mies koko ajan hokee "sun kersas ei tuu riesaks..sun kersas ei tuu riesaks" Suututtaa tosi paljon.Pitäisiköhän minunkin sitten vaatia että hänen poikansa ei tule mukaan vai miten tekisitte tässä tilanteessa?

Kun tämä on kummallista sillä mies on aina tullut toimeen tyttäreni kanssa,mutta nyt käyttäytyy kuin lapsellinen idiootti.Ja tyttöni pitää miestäni isänään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes voi tehdä matkan omien lastensa kanssa omilla rahoillaan.

Niin, ja jos tämä ei ole provo, niin hyvänen aika, nainen, saat ollakin vihainen. Mies olisi jo pihalla, jos kyse olisi minun tyttärestäni, jota haukkuu tuolla tavalla.

Vierailija
2/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootilta tyypiltä, etten tiedä onnistuuko puhe. Tietenkin te lähdette koko perhe, jos kerran perhelomalle menette. Koita saada se miehesi avautumaan siitä, mikä häntä nyt kiikastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet että olisi provo?Ei valitettavasti ole

ap

Vierailija
4/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..EKSÄT, TULEVAT EKSÄT JA KAIKKIEN KANSSA MUKELOTOITA VÄÄNNETÄÄN!

KIITOS JA AMEN!

Vierailija
5/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

eihän kukaan voi olla noin tyhmä kuin esität.

Vierailija
6/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun lasta haukkua tuolla tavalla? Mitä sä teet tuollaisen miehen kanssa?

ap

Vierailija
7/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt,mutta mies lähti "lenkille".Jäi juttelut lomasta pahasti kesken,mutta kun mies suvaitsee tulla lenkiltään niin saa kyllä huutia.Ja te provoilijat,kuten aikaisemmin sanoin niin ewi valitettavasti ole provo,mulla kun ei ole niin paljon mielikuvitusta että jaksaisin tälläsiä keksiä.

Kun me miehen kanssa tavattiin aikanaan niin mun tyttö oli herttainen pikkutyttö josta mieheni piti heti ja itsekin idin hänen lapsistaan.Tavattiin muskarissa ja rakastuttiin ja mentiin yhteen aika pian ja muutettiin sitten yhteen ja tulin raskaaksi ja olimme onnellisia vaikka sekä miehen lapset sekä minun tyttöni olivat isillään joka toinen viikko.

Mutta jokatapauksessa historia seikseen..meikkä on mennyt hyvin ja mies pitää tytärtäni lapsenaan.Ja ihmettelen nyt tätä äkillistä mielenmuutosta ja siksi päätinkin tulla tänne kyselemään että mitä tekisin asian kanssa.Istutan miehen tuolille heti kun tulee ja pakotan puhumaan ja juttelemaan asiat selviksi.

Onko teillä muilla ollut ikinä tälläistä tilannetta?

ap

Vierailija
8/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimo tällänen et tykkään kyllä mun pojasta,mut lomamatkoille ei suostu ottaan ku pelkästään hänen lapset.Vaimo odottaa nyt ekaa yhteistä lasta.

Mun vanhemmat halus viedä kaikki lapsenlapsensa lomamatkalle niin siihen mun vsimo sano et "Niko" ei kyllä tuu mukaan,ja oletti että hänen lapsensa pääsee mukaan vaan.Oli pettymys ja raivo suuri ku selviskin et mun vanhemmat ottaa mukan vaan Nikon ja muut lapsenlapset ei vaimoni lapsia.Vaimo ei nyt oo oikein tän takia väleissä mun vanhempiin.

Juttele miehes kanssa,niin mäkin tein vaimoni kanssa

Vierailija
9/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oli helppo hyväksyä ja ottaa kontaktia pieneen lapseen. Nyt tyttösi on tulossa teini-ikään ja miestäsi selvästi hämmentää tytön orastava seksuaalisuus. Pelkää ehkä että lomalla hotellissa joutuu kohtaamaan tyttösi vähissä vaatteissa esim. uinnin jälkeen. Ei voi kertoa sinulle hämmennyksestään, joten se purkautuu äreytynä. Hänen on vaikea sopeutua tilanteeseen, jossa talossa on kaksi naista. Onko tyttösi rinnat jo alkaneet kasvaa?

Vierailija
10/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on totta niin kaikki lapset tietysti mukaan tai sitten loma pitää perua.

Ja koska sinulla on rahaa niin lomailet sitten omien lasten kanssa jos haluat ja mies+ hänen 2 poikaa jää kotiin.

Mutta vaikea uskoa,että mies voisi olla noin lapsellinen...ja ei ole edes oikeutta marista jos ei ole työtä eikä rahaa...itsekin vapaamatkustaja siis!

Vierailija
11/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oli helppo hyväksyä ja ottaa kontaktia pieneen lapseen. Nyt tyttösi on tulossa teini-ikään ja miestäsi selvästi hämmentää tytön orastava seksuaalisuus. Pelkää ehkä että lomalla hotellissa joutuu kohtaamaan tyttösi vähissä vaatteissa esim. uinnin jälkeen. Ei voi kertoa sinulle hämmennyksestään, joten se purkautuu äreytynä. Hänen on vaikea sopeutua tilanteeseen, jossa talossa on kaksi naista. Onko tyttösi rinnat jo alkaneet kasvaa?

Ei ollut syynä tämä.Itse kysyin tätä mieheltä tätä ja hän kielsi.Kertoi lopulta oikean syyn.Hänen poikansa on ihastunut minun tyttööni... oli kertonut isälleen.Minun tyttö ja hänen poikansa ovat syntyneet samana vuonna (tyttö täytti 10 tässä kuukausi siten ja poika täyttää 10 marraskuussa) Hänen pojalla on ollut koulussa ongelmia ja hän on muutenkin ns.ongelma lapsi koulussa.Äidilleen poika ärjyy paljon.Mun mies kuulemma pelkäs sitä että mitä tapahtuu jos heidät laittaa samaan huoneeseen niin luoja tietää mitä voisi tapahtua.Mies pyyteli anteeksi että puhui niin rumasti.Hän ei vain voinut kuulemma möläyttää sitä heti.Piti lämmitellä tunteita lenkillä ja kajauttaa sitten heti pikku keskustelun jälkeen syy.

Mutta,nyt en voi mitään että katselen koko ajan miehen pojan reaktiota ja katseita tyttäreeni:(

Vierailija
12/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niiden ainakaan pitäisi vielä olla kiinnostuneita muuta kuin kädetä pitämisestä, vaikka olisivat kuinka ihastuneita tahansa. Sun miehes täytyy varmaan jutella poikansa kanssa tyttöjutuista.

Meillä toi yöpyminen varmaan ratkaistas niin, että mies menee osan lasten kans toiseen huoneeseen nukkumaan ja mä loppujen kanssa. Noin niinku ratkaisumalliksi :)

Vierailija
13/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Enpä ole YHTÄÄN onnistunutta tarinaa kuullut noista sun ja mun ja yhteiset lapset kuvioista. Lapsiraukat, mitä joutuvat kestämään. Jos ei noisssa kuvioissa mene pää sekaisin,nin ei kai missään...

Vierailija
14/14 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sä ihan tosissaan kustantaisit lomamatkan tollaselle idioottimiehelle, joka puhuu noin sun omasta lapsesta?? Ei mee kyllä hyvin sulla eikä varsinkaan sun miehellä...