Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmisten välinpitämättömyys?

Vierailija
19.05.2012 |

Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa????!!!!

Kävin hurtan kanssa eilen illalla lenkillä ja tuossa viereisessä metsikössä 2 nuorta likkaa makoili, ihan lenkkipolun vieressä. Mennessä aattelin, että ok, pieni tauko frisbeegolfista mutta kun olivat siinä vielä takaisin tullessa, kysäisin että ovatko ok. Vastaus, että Joooo kylll me olllaan...

Tulin sisälle mut jäi vaivaamaan ja päätin palata katsomaan.

Ei ollut asiat ok, neidit 14 v ja aivan tillintallin. Toinen naamallaan omassa oksennuksessaan. Vanhemmat löytyi ja tytöt turvassa, sen puolesta asia ok.

MUTTA! Tosta meni ohi useampia ihmisiä eikä kukaan tehnyt mitään. Selvästi näki ettei ollut kyse aikuisista.

Ollaanko me nykyään vaan niin täynnä omaa itseämme ja omaa hyvyyttämme ettei oikeasti kiinnitetä huomiota siihen mitä ympärillä tapahtuu?

Onko kaikki vaan, etteihän se mulle kuulu? Kunhan mulla ja mun perheellä on asiat ok niin mitä v....a kenestäkään muusta....

Helvetti sentään! Herätkää ihmiset ja välittäkää jostain muustakin kuin omasta navastanne!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää missä nuo ritsapillut liikkuu ja mitä ne hommaa. Mun puolesta voivat kuolla vaikka oksennukseensa.

Vierailija
2/4 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan että yhteiskunta hoitaa. Sama ajattelukuvio ollut muuten varmaan naapureilla ja läheisillä sen kuolleen 8v. tytön suhteen. Kyllä sossu hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää missä nuo ritsapillut liikkuu ja mitä ne hommaa. Mun puolesta voivat kuolla vaikka oksennukseensa.

syytteen voit kyllä saada pelastustoimen laiminlyömisestä :) muista se.

Vierailija
4/4 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi herttainen asenne, toivottavasti et koskaan löydä itseäsi tilanteessa jossa kanssaihmisten apu olisi tarpeen.