Pienelle 8 vuotiaalle..
Niin Surullinen..Kärsi koko elämänsä,vihdoin rauha.
Kommentit (5)
minun mittani on täysi..joain täytyy tehdä. Järjestetään marssi lapsen oikeuksien puolesta..vaadimme sitä, että jokaisella lapsella Suomessa pitää olla turvallinen elinympäristö. Jos biovanhemmat eivät sitä pysty tarjoamaan niin meidän lähimmäisten on ja viranomaisten on pystyttävä se tarjoamaan. Joakisella lapsella pitää olla tähän oikeus.
Olemme pieni ja hyvin rikas maa..maksamme jokainen veroja tämän maan hyvivoinnin eteen.
Mielestäni tärkein asia kaikista on MEIDÄN LASTEMME HYVINVOINTI.
En hyväksy enää sitä, että tälläkin hetkellä pieniä ihmisiä elää omassa perhehelvetissään jossain päin Suomea odottaen vaan pahimpaa tapahtuvaksi.
Kaikkein vaikeinta on minun hyväksyä sitä, että näistä pienistä ollaan tietoisia viranomaisten taholta ja jopa naapurit sen näkevät. Kuka näitä pieniä suojelee, jos ei me lähimmäiset ja lasten suojelu.
Ihmisenä ja äitinä en voi olla enää tekemättä jotain. Olen niin vihainen ja turhautunut tämmösen edessä
JÄRJESTETÄÄN MARSSI LASTEN OIKEUKSIEN PUOLESTA.
Itse asun Espoossa.
loppumaan. Ei kerta kaikkiaan voi olla mahdollista, että vanhemmat jatkuvasti tässä maassa tappavat lapsen toisensa jälkeen eikä kukaan ole tajunnut etukäteen yhtään mitään.
itse en oikein usko että yhdellä marssilla kovin pitkäaikaisesti saisi muutosta aikaan...
mieluummin jotain muuta, esim.
- adressi päättäjille lastensuojelun tilasta
-facebookissa ja blogeissa levitettävä vetoomus ja tietopaketti perheväkivallasta ja selkeät ohjeet aikuisille miten toimia jos epäilee jotain
-vetoomus/adressi YLElle että saataisiin telkkariin vaikka kunnon asiantuntijoiden keskustelupaneeli jossa käydään läpi miten näitä tapauksia voi estää.
-mielipidekirjoituksia lehtiin
-jonkun tukihenkilöksi tai tukiperheeksi ryhtyminen
-yhdistyksen perustaminen, rahan kerääminen lastensuojelun tukemiseksi
Kaikkia kuolemia ei koskaan voi välttää mutta tämäkin tapaus oli moneen kertaan vältettävissä :(
enkä edelleenkään ymmärrä miten pedofiliaTUOMION saaneella isällä oli pienen tytön yksinhuoltajuus.
itse en oikein usko että yhdellä marssilla kovin pitkäaikaisesti saisi muutosta aikaan... mieluummin jotain muuta, esim. - adressi päättäjille lastensuojelun tilasta -facebookissa ja blogeissa levitettävä vetoomus ja tietopaketti perheväkivallasta ja selkeät ohjeet aikuisille miten toimia jos epäilee jotain -vetoomus/adressi YLElle että saataisiin telkkariin vaikka kunnon asiantuntijoiden keskustelupaneeli jossa käydään läpi miten näitä tapauksia voi estää. -mielipidekirjoituksia lehtiin -jonkun tukihenkilöksi tai tukiperheeksi ryhtyminen -yhdistyksen perustaminen, rahan kerääminen lastensuojelun tukemiseksi Kaikkia kuolemia ei koskaan voi välttää mutta tämäkin tapaus oli moneen kertaan vältettävissä :( enkä edelleenkään ymmärrä miten pedofiliaTUOMION saaneella isällä oli pienen tytön yksinhuoltajuus.
pitäsi hyödyntää. Marssia ehdotin, koska se selkeä tavallisten ihmisten esilletulo ja kannanotto julkisesti lasten oikeuksien puolesta Marssihan voisi päättyä juuri eduskuntatalolle ja adressi vaan päättäjille käteen, että nyt riitti.
nyt voi jokainen itsekseen miettiä mitä voisi tehdä että lähipiirissä tai naapurustossa olevat vastaavat tapaukset eivät päättyisi yhtä surullisesti.
8-vuotias :'(