Pitäisköhän pettää vaimoa
Olisi mahdollisuus salarakkaan kanssa pettää vaimoa nyt viikonloppuna. Mietin vaan, että kannattaakohan se. Olisi kyllä aikaa nyt vaikka koko yö vehdata ja pysyisi salassakin, koska vaimo on poissa kotoa.
Kommentit (19)
Minäkin aina roudaan kakkosnaiseni meille kun vaimo poistuu lasten kanssa.
Ihan toisenlaista kyytiä kuin vaimon kanssa ;)
Ei kannata itse päättää mitään, kyllä vauvapalstalaiset päättää sun puolesta.
Ihan mielenkiinnosta vaan, että mikä on yleinen mielipide.
Vaimosikin tuo todennäköisesti nuoren rakkaansa kotiinne, kun sinä olet poissa.
Ihan mielenkiinnosta vaan, että mikä on yleinen mielipide.
että kannattaa täysimettää/kannattaa antaa pulloa, pitää ajaa pillukarvat/jättää ne ajamatta, viedä lapset virikehoitoon/pitää ne kotona, jättää se sika/yrittää vielä.
Vaimosikin tuo todennäköisesti nuoren rakkaansa kotiinne, kun sinä olet poissa.
Arvelet siis, että on parempi pettää, koska toinenkin luultavasti? Olin kyllä jo vähän kallellaan kieltäytymiselle. Mutta kyllähän tuossa on perää. Vaimo saattaa pettää, joten minäkin voin sen tehdä hyvillä mielin. Kiitos.
Mitäs mieltä naiset, Onko ok käydä vieraissa hakemassa piristystä?
Ehkä joku teistä on vaimoni.
Pettämisketjua juuri lukeneena voin sanoa, että ei ole ok. Johonkin sattuu loppujen lopuksi.
Itse petän. Mitä mieheni tekee, en tiedä. Toivottovasti sillä on ollut hauskaa viikonloppu, mulla ainakin oli.
"Jos ei jää kiinni-ei ole varas"
Ei saa jättää yleisöäkään ilman, joten muista käyttöstavat:
Tulet siis aktin jälkeen kertomaan, miten meni ja miten oli erilaista kuin oman akan kanssa jne. Tajuutko vai väännetäänkö rautalangasta?
Ai tämä on niitä juttuja, jotka eivät ole ok, mutta kaikki tekevät sitä silti.
Sitten vedetään hirveät herneet nenään, kun puoliso jää kiinni, vaikka itse on tehnyt ihan samaa toisen selän takana.
mielipide..
Itse tapailen perheellistä miestä.
Niin kauan kuin salasuhde on ok molemmille, että molemmat (siis salarakas ja mies) on selvää että suhde ei koskaan johda vakavampaan. Mies ei ole jättämässä missään vaiheessa perhettään ja salarakkaallehan se sopii, kun salarakas ei etsi vakavaa suhdetta. jos nuo pelisäännöt selvät niin antaa mennä vaan.
sillä kyllä ainakin omakotitaloalueella naapurit pikkasen ihmettelis ja ainakin meidän suunnalla moisesta kertoisi.
Mutta te varmaan asuttekin siellä kerrostalossa :D
Minäkin aina roudaan kakkosnaiseni meille kun vaimo poistuu lasten kanssa.
Ihan toisenlaista kyytiä kuin vaimon kanssa ;)
Mulla sama tilanne.Tosin kotiin en toisi vaan menisin hotelliin.
sillä kyllä ainakin omakotitaloalueella naapurit pikkasen ihmettelis ja ainakin meidän suunnalla moisesta kertoisi.
Mutta te varmaan asuttekin siellä kerrostalossa :D
Jos vaimo ei ole antanut puoleen vuoteen sitten on ok.