Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkelikokemuksia ?

Vierailija
19.05.2012 |

Oletteko koskaan kohdanneet enkeliä, enkeli-ilmestystä?

Itse en ole mutta olen kuullut Seinäjoen helluntaiseurakunnassa seuraavan todistuksen.

Tosin yhden kerran elämäni vaikeimmassa kohtaa näin valveilla ollessani ison siiven, yli kaksimetrisen ainakin, ainoastaan siiven joka lähinnä muistuttu huuhkajan siipeä. Yksi siipi vain ja sain sisimpään kuin kultaisin kirjaimin sanat: "Selviät tästäkin!"

(Tai "selviätte tästäkin" -olin jäänyt nuorena yksin kolmen lapseni kanssa ja olimme illalla kaikin menossa nukkumaan ja lapseni olivat kanssani kaikki siinä isossa parivuoteessamme)

Olisi mielenkiintoista kuulla ja lukea tälläisistäkin asioista.

Uskon Jumalaan.

ja uskon senkin että Raamattu on totta ja kyllä siellä enkeleistä ja enkelien ilmestymisistäkin kerrotaan. Että he ovat sanansaattajia heille jotka saavat autuuden periä, mm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Kertokaahan enkelikokemuksianne.

Vierailija
2/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta lienet tiedät, että enkelit eivät esiinny kuin harvoille ja he tuovat suoraan viestin Jumalalta itseltään. Muut enkeli sössötykset ja hömppä on valheiden ruhtinaalta kotoisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina koin ehkä enkelin kosketuksen. Olin masentunut ja yksinäinen ja koulukiusattu. Makasin sängyllä kasvot seinään päin. Joku kosketti minua. Sen jälkeen tuli parempi mieli. Ihminen se ei ollut. Olin yksin. Olen uskonut,että enkeli halusi lohduttaa ja rohkaista.

Vierailija
4/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin LSD:tä, ja näin kaikenlaisia henkiä mutta yksikään ei näyttänyt enkeliltä. Selvinpäin en ole koskaan nähnyt tai kokenut mitään, mikä ei ole oikeasti olemassa.

Vierailija
5/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kertoi lapsena nähneensä suuren siivekkään ja kauniin enkelin. Nyt on jo aikuinen ja vakuuttaa,että todellakin näki sellaisen. Useinhan ajatellaan,että tuollaiset näyt ovat lasten mielikuvitusta.

Vierailija
6/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni kertoi lapsena nähneensä suuren siivekkään ja kauniin enkelin. Nyt on jo aikuinen ja vakuuttaa,että todellakin näki sellaisen. Useinhan ajatellaan,että tuollaiset näyt ovat lasten mielikuvitusta.

Skitsofrenia myös aiheutta näkyjä, jotka tuntuvat erittäin todellisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi