Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso työ on laihduttaa 6kg 2kk:ssa (normaalipainosta)

Vierailija
18.05.2012 |

Eli läskiä on ainakin tuon 6kg vaikka olenkin taulukkojen mukaan normaalipainoinen. Kuinka vaikeaa on laihduttaa? Lähteekö 2kk:ssa? Liikuntaa voin lisätä, mutta olen huono laskemaan kaloreita enkä kestä nälkää:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rasva pois ja sokeri seuraavat 2 viikkoa . Alat laskea 14 vrk ja aloitat aamulla . Juot vesilasin ja ostat kaalin mistä pilkot kattilaan ja annat kiehua hitaasti pitkään vain vähän suolaa hiukan pippuria. Sipulin voi silputa sekaan. Lisäät aina lientä eli vettä siihen ja syöt hitaasti lusikalla yhden lautasellisen kerralla aina heti kun on nälkä . Vaikka tuhat kertaa mutta eri aikaan . Nälän tunne lähtee ja elimistö alkaa polttaa rasvaa.

Vierailija
22/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. 8/16 pätkäpaasto, rasvat alas proteiinit ylös, hiilarit kuitupitoisista kasviksista ja tiukat kalorit.

Vettä 3l päivässä

Liikuntaa 30-45min päivässä jotta aineenvaihdunta pysyy virkeänä ja jos mahdollista paljon saunomista.

Alkoholi, pitsa, pasta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton helppo kuuri kirjoitti:

Kaikki rasva pois ja sokeri seuraavat 2 viikkoa . Alat laskea 14 vrk ja aloitat aamulla . Juot vesilasin ja ostat kaalin mistä pilkot kattilaan ja annat kiehua hitaasti pitkään vain vähän suolaa hiukan pippuria. Sipulin voi silputa sekaan. Lisäät aina lientä eli vettä siihen ja syöt hitaasti lusikalla yhden lautasellisen kerralla aina heti kun on nälkä . Vaikka tuhat kertaa mutta eri aikaan . Nälän tunne lähtee ja elimistö alkaa polttaa rasvaa.

En ole tätä kuullut ennen! Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
24/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...voi aivan hyvin ola 1600-1700 kcal/vrk siitä huolimatta, että liikkuu tunnin päivässä (näin minulla). Siitä on erittäin vaikeaa vähentää kaloreita siten, että ravitsemustila säilyisi hyvänä eli saisi kaiken, mitä keho tarvitsee. Vaikka ap söisi jatkuvasti 1200 kcal/vrk, mikä ei ole realistista, ei paino laskisi kuutta kiloa kahdessa kuukaudessa.

Ihan yhtä minä voin siis todeta, että ap:n tavoite on saavutettavissa, sillä itse olen laihduttanut puolen kilon viikkotahtia normaalipainoisena. Pituus 170, lähtöpaino 65. Nyt painan 57 kg (ja paino on pysynyt tässä n. vuoden) ja koko projektiin meni reilu vuosi sitten n. 2 kk. Söin muuten juurikin tuon 1200 kcal vuorokaudessa. Miten niin ei ole realistista? Siihen saa syödä yllättävän paljon, kun ei syö hyvin energiapitoisia ruokia.

Miksi hitossa teit niin? Olen samanpituinen ja mulla jo 60 kg näyttää siltä kuin olisin luuranko, jonka päälle on venytetty nahkaa. Kaikki luut törröttää ja lantio näyttää terävältä.

Vierailija
25/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiton helppo kuuri kirjoitti:

En ole tätä kuullut ennen! Kuulostaa hyvältä!

Jokainen yli viiskymppinen läski on läskistänyt itsensä nuorena vetämällä useamman kerran kaalikeittodietin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän