Abortti=murha!
Kommentit (21)
Kakkoselle sanon, että aika huono vertaus sinulla. Ei se keskenmenossa menehtynyt sikiö itse ole kuolemaansa aiheuttanut.
Kakkoselle sanon, että aika huono vertaus sinulla. Ei se keskenmenossa menehtynyt sikiö itse ole kuolemaansa aiheuttanut.
siksi näin härski vastaus, edelleen
olisi itsemurha. Abortti ei ole murha, koska murha on aina rikos. Se on sensijaan laillinen tappo.
...on näemmä ihan ihminen, ku imee peukkuaankin jne. ja kun pilli koskee... :´( surullista, et joku voi tehdä noin ja viel omalle lapselleen...
raiskauksella raskaaksi tulleen pitäisi varmaan myös aina pitää lapsi?
Oisko kiva, et sut tapettais sen takii, et isäs on raiskannu äitis!?!? onko se sun syys!?!? ;)
Oisko kiva, et sut tapettais sen takii, et isäs on raiskannu äitis!?!? onko se sun syys!?!? ;)
no olisin täysin ymmärtänyt sen valinnan. Kohtuutonta pistää raiskattu synnyttämään, etenkin jos on alaikäinen ja fyysisesti kypsymätön.
Minä olen sitä mieltä, että abortti ei ole murha eikä se ole laillinen tappo. Ei nii kauan kuin ihmisen ikä lasketaan syntymäpäivästä lähtien. Eikä minua kiinnosta miten paljon abortinvastustajat kauhistelee sitä ja pitää minua julmana ja kylmänä ihmisenä. Se on minun asiani mihin ei yhtään muilla ulkopuolisilla kuin lapsen isällä ole mitään päätös- tai sananvaltaa.
Minä olen sitä mieltä, että abortti ei ole murha eikä se ole laillinen tappo. Ei nii kauan kuin ihmisen ikä lasketaan syntymäpäivästä lähtien. Eikä minua kiinnosta miten paljon abortinvastustajat kauhistelee sitä ja pitää minua julmana ja kylmänä ihmisenä. Se on minun asiani mihin ei yhtään muilla ulkopuolisilla kuin lapsen isällä ole mitään päätös- tai sananvaltaa.
Näitkö kuin lapsi kitui!? Toivottavasti et ole kenenkään äiti...!!! >:(
Sikiö tapetaan abortissa. Se on totuus ja se on vaan kestettävä.
Kohtuun kun saattaa kuolla samalla tavalla isompikin sikiö.
En ymmärrä en.
ihminen se pienikin on :(
Onhan sikiö varmasti kärsinyt hapeen puutteesta ennen menehtymistään. Valitettavasti sellaista joskus sattuu.
Näitkö kuin lapsi kitui!? Toivottavasti et ole kenenkään äiti...!!! >:(
Ja olen kolmen lapsen äiti, kerran abortin tehnyt. En tajua kyllä miten nuo kaksi asiaa liittyy toisiinsa?
Onhan sikiö varmasti kärsinyt hapeen puutteesta ennen menehtymistään. Valitettavasti sellaista joskus sattuu.
ihminen se pienikin on :(
sikiö on ihmisen alku, ei vielä ihminen.
Se on faktaa. En katso videota mutta väkivalloin
tungetaan esine kohtuun ja aiheutetaan kuolema.
Sana abortti kuulostaa lääketieteeltä.
Se on faktaa. En katso videota mutta väkivalloin
tungetaan esine kohtuun ja aiheutetaan kuolema.
Sana abortti kuulostaa lääketieteeltä.
eli olen murhannut kerran, ja kolme kertaa sisälläni on tehty itsemurha.