Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla Saaran tytön blogi?

Vierailija
18.05.2012 |

Kadotin blogin totaalisesti muistista.. Onko jollain parempaa muistia?:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen hemmoteltu helsinkiläisteini, äärimmäisen minäkeskeinen maailma ja narsistisia otoksia itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjauttaa nuo hampaansa. Ihan nätti tyttö, kun suu kiinni, mutta järkky kun hampaat näkyy.

Vierailija
4/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset hampaat on aina plussaa. Tylsiä jenkkihymyjä on 12 tusinassa

Vierailija
5/13 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä itseään ja shoppailua ja kirjoittaa väärin jopa sanan "helsinkiläistyttö".

Vierailija
6/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat plussaa, mutta hänellä on kyllä todella rumat hampaat. Komppaan korjauttamisen puolesta.

Vierailija
7/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti blogisti itse ei eksy lukemaan tätä junttien keskustelua.

Tai ainakin omaa itseluottamusta ja osaa ohittaa tällaiset arvostelut, koska todellisuudessa hän on kaunis nuori nainen.

Vierailija
8/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti blogisti itse ei eksy lukemaan tätä junttien keskustelua.

Tai ainakin omaa itseluottamusta ja osaa ohittaa tällaiset arvostelut, koska todellisuudessa hän on kaunis nuori nainen.

Joo, uskomatonta miten voi aikuiset ihmiset kirjoitella kaikenlaisia älyttömyyksiä.

Vierailija
9/13 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri onkin. On oikeastaan poikkeuksellisen kaunis, persoonallinen. Mutta aivan kamalat hampaat. Muistan, kun oikein hätkähdin, kun ne ensimmäisen kerran Iholla sarjassa näin. Perinyt äidiltään. Ei hänelläkään kauniit hampaat.

Kun on julkisuuteen astunut pitää kestää sitten se julkisuus. Tyttö on nuori ja naivi.

Minulla itselläni on iso rako myös etuhampaiden välissä ja nyt viimeinkin olen päättänyt sen korjauttaa.

Vierailija
11/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä mennä sörkkimään ja muka "korjauttamaan" noita. Sellainen tasainen rivistö olisi vain ja ainoastaan tylsä ja tavanomainen, yllätyksetön, eikä ainakaan yhtään kauniimpi kuin tämä, yllätyksellinen, persoonallinen hammasrivistö. Tekee tytöstä tosi kivan näköisen :)

En tajua ollenkaan tätä vallalla olevaa kauneusihanteiden perässä juoksemista. Miksi kaikki pitää tasapäistää ja tehdä samannäköisiksi keskenään. Touhuillanne olette nyt aiheuttaneet sen, että erilaisuus onkin se missä kauneus nykyään piilee, eikä siinä kiiltokuvamaisessa muovisessa olemuksessa, jollaisen kuka tahansa saa nykyään hankittua. Ja valitettavan moni hankkiikin. Alkaa olla vanha vitsi.

Vierailija
12/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei noita tyhmiä keskustelupalstoja pidä lukea, mut on käynyt niin ikävästi että ihmiset on levitellyt tätä mun blogin osotetta iholla sarjaan littyvissä keskusteluissa ja sitä kautta tulleet tänne urkkimaan ja nyt puhuvat kuinka tuntisivat tai tietäisivätkin hyvin minkälainen tyyppi olen ja naurettavasti arvostelevat mun omaa persoonallisuutta.

Tämmösiä juttuja ei voi vaan ottaa itteensä, mut ihan oikeesti hei turha kenenkään kehotella mua siellä ruudun takana korjauttelemaan mun hampaita ! Taikka kertomaan että olen tyypillinen hemmoteltu helsinkiläisteini & täynnä itteään.

Voi voi voi kun tietäisittekin mun elämästä jotain. Ja enkä muuten varmana korjauta mun hampaita! :D rakastan mun persoonallista ulkonäköä, nää piirteet kertoo mun monikulttuurisuudesta, ja varsinkin hampaat, ne on ainut asia mitä mulla on jäänyt mun isästä.

Mun mielestä on hienoa olla erilainen, kauan mulla on kestänyt oppia se mut nyt ymmärrän asioita paremmin. Toisten mielestä hammasrako on söpö toisten mielestä kamala. Kaikkia ei voi miellyttää.

Hittovie suomalaiset, mitä valittaja kansaa. Kirjottakaa ite blogia ja kattelkaa puoli vuotta kun äiti häärää kotona kameran kanssa ja sit sen jälkeen kuuntelette tämmöstä paskaa.

Yllä oleva teksti suora lainaus blogista. Todella typerää, että aikuiset ihmiset,myös äidit,kirjoittavat tälläistä nuoresta tytöstä! Täällä vastustetaan kiusaamista ja sitten toimitaan itse juuri päin vastoin. Kyllä joidenkin on vaikea nähdämetsää puilta...

Vierailija
13/13 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita on lapsena oiottu yläasteikään asti, mutta hammasrako oli ja pysyy. Se on osa mun persoonaa, voisi sanoa.

Sisko kutsuu sitä H&M-hammasraoksi. :)