Onko täällä ketään, jolla lääkkeenä diformin retard lääke?
Kaipailisin muiden kokemuksia lääkkeestä. Minulla tuo lääke ollut nyt 8 päivää käytössä, sokerit eivät ole vielä ihan tasapainossa mutta hyvää vauhtia sinnepäin. Olen laihtunut viikossa 2,5 kiloa, muita sivuoireita ei ole ollut.
Kommentit (3)
Nesteitä alkuun poisti hurjasti, muita sivuvaikutuksia ei ole.
Yhden tabun syömistä mulla on ollut noin kahdeksan kuukautta.. muttei sokerit tarpeeksi siitä tasaantuneet, joten nyt oon viikon verran syönyt kahta ja näyttäis pikkasen paremmalta.
alunperin mun paastosokeri oli 7.1 ja yhdellä tabulla se pysyi samassa kutakuinkin.. :( Nyt on ollut siinä kuuden pintaan.. kuukauden seurailen näin. Jos ei isompaa muutosta, niin siirrän aamutabletin iltaan, että otan sitten kaksi.. kokeillaan niin, ennenkuin suurennetaan annosta.
Oli paastosokeri 11.6 ja kolmessa viikossa nostetaan annos tarvittaessa 3tbl päivässä. (750mg tabletit)
Eilen aloitin jo tuon 2 tbl/pvä ja tänäaamuna oli paastosokeri 7.2. Toivon mukaan ei tarvi kolmatta enää ottaa, mutta aika näyttää.
ap
[/quote]
Oli paastosokeri 11.6 ja kolmessa viikossa nostetaan annos tarvittaessa 3tbl päivässä. (750mg tabletit)
Eilen aloitin jo tuon 2 tbl/pvä ja tänäaamuna oli paastosokeri 7.2. Toivon mukaan ei tarvi kolmatta enää ottaa, mutta aika näyttää.
ap
[/quote]
Huomasin tässä, että mulla onkin 500mg lääkkeet. No, mullahan on aika pieni tuo sokerin nousukin, että kunnon painon pudotuksella saatan päästä nopeestikin eroon lääkkeistä. Lääkäri nyt tosin kielsi laihduttamisen, vaan päivä kerrallaan kohti elämäntapamuutosta. :)
Nesteitä alkuun poisti hurjasti, muita sivuvaikutuksia ei ole.
Yhden tabun syömistä mulla on ollut noin kahdeksan kuukautta.. muttei sokerit tarpeeksi siitä tasaantuneet, joten nyt oon viikon verran syönyt kahta ja näyttäis pikkasen paremmalta.
alunperin mun paastosokeri oli 7.1 ja yhdellä tabulla se pysyi samassa kutakuinkin.. :( Nyt on ollut siinä kuuden pintaan.. kuukauden seurailen näin. Jos ei isompaa muutosta, niin siirrän aamutabletin iltaan, että otan sitten kaksi.. kokeillaan niin, ennenkuin suurennetaan annosta.