Keski-ikäiset ja vanhemmat ihmiset työntävät kassajonossa
ostoskärrynsä kiinni/lähes kiinni edellä jonottajan selkään. Meneekö se jono nyt sillee nopeammin??
Kommentit (7)
Varsinkin vanhat naiset toisinaan kirjaimellisesti tönivät kärrillään, ja mutisevat itsekseen kun pitää jonottaa ja jono ei liiku. Muutamalle olen suuttunutkin ja kysynyt juuri tuon, että pääsetkö nyt nopeammmin kun tönit minua?
Pitäisikö heidät sitten jostain syystä laskea edelle, onko nuoremman aika jonossa jotenkin "halvempaa" jonottamiseen? Kaikki kunnia vanhuksille, mutta vain se ansaittu...jos annan "latua" joka mummolle ja papalle, jonossa käytetty oma aikani on mm.lapsiltani pois.
oli oikein kyltit jossa raskaana olevat (ja oliko muitakin) saivat ohittaa kassajonossa. Arvatkaa tuntuiko nololta kiilata jonon ohi vaikkakin ihanluvalla. En olisi tuota tehnyt jos mukana ei olisi ollut paikallisia.
Jos jätät itse yli puoli metriä väliä edellä menijään, niin johan alkaa jo kärry tuntumaan hanurissa: Eteenpäin, eteenpäin
oli oikein kyltit jossa raskaana olevat (ja oliko muitakin) saivat ohittaa kassajonossa. Arvatkaa tuntuiko nololta kiilata jonon ohi vaikkakin ihanluvalla. En olisi tuota tehnyt jos mukana ei olisi ollut paikallisia.
Raskaana olevilla ei pidä olla mitään erityisetuja.
Toisekseen kaupan pitäisi ite saada määrittää kuka saa mitäkin etuja jos saa
Enemmän suututtaa se, että kun menen pakkaamaan tavaroita marketissa sillä välin, kun kassa piippaa loppuja kamoja, ja sitten kun menen maksamaan, niin seuraava asiakas on paahtanut kärryineen siihen maksupäätteen kohdalle eikä sitten millään tajua perääntyä, että pääsisin maksamaan ostokseni. Vittumaisena akkana olen kysynytkin joskus, että peräännytkö, vai maksatko nämä minunkin ostokseni... ?
Noilla kärrytuuppijoilla menee pasmat sekaisin, kun käännyt ihan ystävällisesti ja asiallisesti katsomaan taaksepäin, että anteeksi, oliko sulla jotain asiaa?
ja eilen yks mies tuuppi mua koko ajan niillä kärryillä.. puhu puhelimeen ja koko ajan töni.. ei siinä muuta, mut siihe kohtaa just, missä kannan insuliinipumppua :/ ai että ärsytti!
rääkäsinki sille miehelle et älä tuupi niillä kärryillä saatana! raarrarararr!
Joo, oli kyl paha päivä muuteki.
Ei se jono liiku nopeammi, vaikka tökitte niillä kärryillä, ärsytätte vaa toisia ihmisiä ja pahimmassa tapauksessa saatte vastaan mut, joka ei sanojaa säästele jos niillä teräslaatikoilla tarpeeks kaua tökitää!