Onko jotain voidetta, mikä helpottaisi hyttysen pistojen kutinaa
On taas se aika vuodesta kun hyttyset ovat heränneet ja ainakin meillä on kämppä täynnä hyttysiä. Lapset ovat ihan pistojen täyttämiä ja raapivat niitä kun kutiaa.
Otsikossa tulikin itse kysymys. Eli onko mitään voidetta, joka auttaisi kutinaan?
Kommentit (15)
mun mielestä Etono-puikko on paras.
Myös minä allekirjoitan hydrokortisonin... itsellä lievä allergia ja auttaa jopa silti kutinaan
On taas se aika vuodesta kun hyttyset ovat heränneet ja ainakin meillä on kämppä täynnä hyttysiä. Lapset ovat ihan pistojen täyttämiä ja raapivat niitä kun kutiaa. Otsikossa tulikin itse kysymys. Eli onko mitään voidetta, joka auttaisi kutinaan?
suun kautta otettuna.
Itse olen allerginen hyttysille ja kutina on ihan hirveää ja pistokohdat paisuvat isoiksi. Välillä otan allergialääkettä että voin nukkua.
Meidän lapsista keskimmäinen oli pienenä todella allerginen hyttysille. Kahdesta pistosta tuli ihottumaa koko kropalle ja lapsi alkoi turpoamaan kasvoista ja jouduttiin viemään ensiapuun kun hengitys alkoi vaikeutua.
Sitä saa useammasta paikasta ja on tosi tehokas.
sitten ole hyttysverkoista kuulleet...?
lepakot lentelemaan niiden hyttysten perassa!
t.#7
Kortisonia minäkin käytän
terv. allerginen, joka saa kunnon paukamia raajat täyteen
kotikonstina, toimii yllättävän hyvin.
kotikonstina, toimii yllättävän hyvin.
voi myos hieroa puremaan ja puremille alttiisiin kohtiin sitruunan puolikkaalla, tuota kun tekee vaikka paivittain, alkavat hyttysen pistot vahentya.
apteekista on aivan ykkönen. Tosin en ole varma muuttuiko sen koostumus vuosi pari sitten kun oli koko maasta loppu ja valmistajalta oli joku raaka-aine loppunut. Nyt sitä taas on saanut.
auttaa hyvin.