Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö aina limatulpan irrota ennenkuin synnytys käynnistyy?

Vierailija
18.05.2012 |

Käynnistymistä siis odotellessa, onko toivoakaan jos mitään vuotoa ei ole näkynyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmissa synnytyksissä lähtenyt käyntiin supistuksilla ja tulppa lähtenyt vasta sairaalassa. Vuotoa tuli vähän samalla kun ekat supistukset alkoi ja samalla alkoi myös lapsivettä tihkuttaa.

Vierailija
2/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kohdalla huomasin kun heräsin siihen että tulee kauheesti limaa ja samana päivänä lapsi syntyi. Nyt kolmannessa on jo pitkään tullut kummallista limaa välillä ja viikkoja vasta 33 ja sitä tullut jo varmaan kuukauden ajan aina välillä. Varmaan normi valkovuotoa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka synnytys käynnistyi limatulpan irtoamisella. Kahdeksaa tuntia myöhemmin oli vauva syntynyt. Supistukset siis alkoivat vasta irtoamisen jälkeen.

Tokassa limatulppa irtosi vasta joskus synnytyksen yhteydessä, koska mulla ei ole siitä mitään havaintoa.

Kolmannessa limatulppa irtosi kolmen päivän ajan ja synnytys käynnistyi supistuksilla, silloin kolmantena päivänä.

Vierailija
4/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ekassa synnytyksessä en kyllä edes huomannut limatulpan lähtemistä. Ilmeisesti lähtenyt sitten jossakin vaiheessa synnytyksen tuoksinnassa.

Kahdessa seuraavassa synnytyksessä se sitten lähtikin noin 5 tuntia ennen lapsen syntymää.

Vierailija
5/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka synnytys käynnistyi limatulpan irtoamisella. Kahdeksaa tuntia myöhemmin oli vauva syntynyt. Supistukset siis alkoivat vasta irtoamisen jälkeen.

Tokassa limatulppa irtosi vasta joskus synnytyksen yhteydessä, koska mulla ei ole siitä mitään havaintoa.

Kolmannessa limatulppa irtosi kolmen päivän ajan ja synnytys käynnistyi supistuksilla, silloin kolmantena päivänä.

ei ole tullut kuin kolmannen kohdalla, lienee varmaan lapsivettä tihkunut.

Vierailija
6/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noi tulpat oli siis oikeasti ihan sitä veriviiruista klönttiä tai sit rusehtavaa vuotoa. Eli ei mitään paksua valkovuotoa tms.

Vierailija
7/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mitään limatulppia.

4 lasta olen synnyttänyt.

Yksi raskauksista alkoi vesien menolla.

Vierailija
8/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mitään limatulppia.

4 lasta olen synnyttänyt.

Yksi raskauksista alkoi vesien menolla.

heh

Vierailija
9/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa siis on :) Mullakin on jo kolmas raskaus, mutta ekan kans tulppa tuli jo vk 37 mutta syntyi 41+6 ja tokan kans tulppa tuli edellisenä päivänä ennenkuin syntyi 40+1. Nyt viikkoja 40+6 ja aika tuskanen olo alkaa jo olemaan! Oon ajatellut, että kuin kauan tässä vielä kestää kun ei mitään vuotojakaan ole, mutta ehkä se silti sitten kuitenkin voi käynnistyä millon vaan :)

ap

Vierailija
10/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikinä en ole mitään limatulppaa/limaista vuotoa nähnyt:) Lapsivedetkin lirahteli itsestään vain viimeisimmässä synnytyksessä, muissa vasta synnytyssalissa kun kalvot puhkaistiin tai sisätutkimusta tehdessä.

Vierailija
11/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä en ole kahden synnytykseni käynnistyessä mitään limatulppia tai sen palasia havainnut, en siis tiedä yhtään millainen limatulppa edes olisi...?

Mulla molemmat syntyivät nopeasti, pikkasen tuli verta avautumisvaiheessa ja kalvot puhkes vasta ponnistusvaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi