Miten päästä ujoudesta sängyssä
Mielestäni ja kuulemma muidenkin mielestä olen kaunis nainen, hyvä kroppa jne.
Olenkin saanut sitä kautta miehiä ihastumaan itseeni. Olen itsevarma niin kauan kunnes suudellaan ja kähmitään...sitten tapahtuu jotain aivan ihmeellistä kun pitäisi mennä pidemmälle. En jostain ihmeen syystä uskalla esim. tehdä omaa aloitetta suihinoton suhteen tai vaikkapa ehdottaa asennonvaihtoa. Seurustelin aiemmin pitkään ja silloin tätä ongelmaa ei ollut, tosin mies silloin usein saneli mitä tehdään joten oli helppoa...kun suhteen myötä tutustui paremmin toiseen ei minullakaan ollut vaikeuksia ehdotella itse ja kertoa mitä haluan.
Nyt pari vuotta suhteen päättymisestä ja sen aikana on ollut muutama uusi mies, joiden kaikkien kanssa olen ollut useamman kerran. Ja ihan hemmetin ujo ja jännitän sitä seksiä. Olen suomeksi sanottuna oikea ja aito LAHNA!
Miten pääsen ujoudesta yli? En häpeä kroppaani tai muutakaan...vai häpeänkö sittenkin? Ei pitäisi olla siihen ainakaan mitään suurempaa syytä. Olen parikymppinen jos se nyt jotenkin validi lisäinfo on.
Kommentit (9)
on totta tuo että kaipaan turvallisuuden tunnetta... en esim. yhden yön juttuja voisi kuvitella kun pelkään millainen mies on. Lyhyin aika tapaamisesta seksiin on ollut 4 kuukautta. Siis en ole vaatinut seurustelua mutta muuten haluan tuntea hänet ennen sänkyhommia.
että jos mies ynisee tyytyväisenä tai huohottaa, voisit olettaa että tykkää siitä mitä teet.
Ja muista että kun olet sängyssä jonkun kanssa, olet siellä myös siksi että nauttisit itse siitä mitä tapahtuu. Kun olet päällä ja teet niin kuin sinusta tuntuu hyvältä niin se ei takuulla ole "väärin" tai "luonnottomasti".
Seksissä ei ole myöskään olemassa mitään universaalia oikeaa ja väärää. Me kaikki tykätään eri jutuista, ja se mikä jostakusta tuntuu kivalta on toisen mielestä kivuliasta tai ällöä tai ei tunnu miltään.
Ainoa tapa tulla hyväksi sänkykaveriksi jollekulle on kuunnella sitä miltä sinusta tuntuu ja yrittää havainnoida partnerin tuntemuksia- vaistoja peliin! Jos tuntuu siltä että mies nauttii, se tuntemus yleensä osuu oikeaan.
Toisen tyydyttäminen on kivaa, mutta seksin kuuluu olla molemminpuolista nautintoa- olethan pitänyt huolta omasta osastasi?
T: tuo edellisten neuvojen antaja
Kokeile laittaa silmät kii. :) Ainakin minulla toimii.
Ja ota asenne että mitä et halua/pysty tehdä, niin et vain tee, eikä sinun tarvitse! Ja puhu kumppanille asiasta, niin minäkin tein.--> Ja se jo auttoi kovasti, kyllä se rohkeus löytyy ajan kanssa. Älä ota paineita!
Kumppani ei ole arvoisesi jos vaati enemmän.
No ei ne aina inise tai huohota, tai muuten sano mitään, joten en tiedäkään että tuntuuko hyvältä vai ei. Tosin eihän kaikki kauheen puheliaita ole sängyssä...en itsekään. Mutta jos hyvältä tuntuu niin yleensä sanon sen.
Kai sitä vaan täytyisi niihin vaistoihin luottaa :)
Omasta osasta on vähän vaikea pitää huolta, koska en oikein osaa tulla seksin aikana (siis itsekseni kyllä melko helpostikin). Ehkä pari kertaa elämän aikana tullut miehen kanssa ja sillonkin parisuhteessa. Miksi? Ei varmasti miesten yrittämisessä ole ollut mitään vikaa.. olen vaan jännittäjä varmaan siinäkin tilanteessa :(
Ehkä mietin että jos vapaudun niin miltä näytän tai muuta vastaavaa sontaa. Jotta saisin niin se vaatisi että osaisin siirtää kaiken ajattelun siihen miltä tuntuu enkä miettiä oikein mitään muuta.
Kiitos neuvosta luottaa vaistoihini! :)
t. ap
kun uskaltauduin ehdottamaan että laitetaan miehen silmille side...niin uskaltauduin oikein
liikkumaan ja nauttimaan
Sinulla on oikeus myös kaikessa rauhassa kokea noita jännittämisen ja epävarmuuden tunteita, ne eivät tee sinusta mitenkään kummallista tai huonoa. Olet nuori; nuo tunteet kyllä vähenevät iän myötä. Jatka vain sen kuuntelemista, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä (ja toisesta myös).
Täällähän ties kuinka monet mammat kertoo millaisia petoja ovat ja mitä kaikkea tykkäävät tehdä miehilleen? Onko se nyt vaan puhetta kun ei neuvojakaan näköjään irtoa.. :/ t.ap
eli pitkässä parisuhteessa ei ongelmaa ollut. Sä ilmeisestikin olet sitä lajia joka kaipaa turvallisuutta ja hyväksytyksi tulemista, ennen kuin uskaltaa irrotella.
Seksissä ei aina tarvita sanoja, esim. suihinoton voit aloittaa hyväilemällä käsin ja samalla suukotella vartaloa ja siitä sitten mennä alemmas- ei sitä tarvitse erikseen kysyä "saanko ottaa suihin"
Asennon vaihtoakin voi ehdottaa vaan reippaasti asettumalla siihen asentoon mihin haluaa.
En tiedä auttoiko tämä, vai oletko liian ujo moisiinkin?
En siltikään siinä suhteessa pystynyt olemaan mikään "domina". Ehkä pelkään sitä että vähän uudemman kanssa, mitä jos en esim. olekaan hyvä siinä mitä teen...kuten juuri nimen omaan suihinotossa, tosin pitäis se järjelläkin tajuta että kai se on parempi vaan tehdä ku jättää peloissaan tekemättä.
Ja vaikkapa päällä en tykkää olla koska pelkään että teen sen jotenkin väärin ja luonnottomasti.
Ja vaikeaa tässä tosiaankin on se, etten muuten ole mitenkään ujo! En pelkää esim. esiintymistä ja kaveriporukassakin olen tunnettu rääväsuu.
Sängyssä vaan lamaannun :( alkoholi auttaa vähän mutta olis sitä kiva olla "vaki"seksikumppanin kanssa ilmankin..
Kiitos avustasi!