Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan irtisanoutunut ilman uuttaa työpaikka, opiskelupaikkaa

Vierailija
17.05.2012 |

tai muuta tilalle? Mikä oli syy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto toiselle paikkakunnalle perhesyistä.

Vierailija
2/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä kahvilassa töissä ja siellä kohdeltiin työntekijöitä niin huonosti että eräänä päivänä vain lähdin. En ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto toiselle paikkakunnalle perhesyistä.

työpaikasta johtuvasta syystä!! ap

Vierailija
4/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin yhteen tilitoimistoon. Minulle annettiin ihan surkeat työvälineet ja työpiste oli pieni pöytä mappikasojen välissä. Jouduin tekemäänä 60 tuntisia työviikkoja. En saanut kunnollista perehdytystä. Itseasiassa sain kuulla, että erästä työkaveria oli kielletty auttamasta minua. 5 viikkoa katseli sitä touhua ja sitten lähdin pois.

Vierailija
5/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli työpaikan huono ilmapiiri sekä epäasiallinen kohtelu (=työpaikkakiusaaminen). Kiusaaminen ei kohdistunut erityisesti minuun, mutta en pystynyt muuttamaan tilannetta enkä katsomaan sitä vierestä.

Vierailija
6/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ oli kolmivuorotyötä ravintola-alalla. Tes:n mukaan "nukkumis"päiviä ei tarvita, vaan yövuoro saattoi päättyä 07.00 ja seuraava vuoro alkoi yleensä samana päivänä klo 15.00, vuorojen välissä siis vain 8h. Pienen alle 2-v tytön yksinhuoltajana en jaksanut työtä kovinkaan kauan vaan kärsin mielelläni karenssin.

Vierailija
7/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki työpaikalla huono ja kyräilevä.

Vierailija
8/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin aivan ihana työpaikka muuttui helvetin esikartanoksi, kun pomo ilmeisesti kateuksissaan irtisanoi kaikkien arvostaman esimiehemme ja korvasi tämän itsensä nuoremmalla kopiolla. Aivan kaikki muuttui tämän jälkeen huonommaksi, ei ainoastaan työolojen vaan myös yrityksen tuloksen kannalta.

Näin paljon vaivaa auttaakseni uutta esimiestä ymmärtämään, mikä kaikki oli pielessä ja miten tilannetta voisi parantaa, mutta käytännössä mikään ei muuttunut. Irtisanouduin yritettyäni vuoden ajan vailla tuloksia. Siitä on nyt useampia vuosia, ja meno kuulemma edelleen yhtä karmeaa. Minun jäljessäni muitakin nuorempia on irtisanoutunut; jäljellä ovat vain vanhat ja väsyneet, jotka pelkäävät etteivät enää työllistyisi muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi