Vihaan yhtä "ämmää" joka oli ennen mieheni kanssa...
Eli tää nainen oli mieheni "vakkaripano" aikoinaan, ennen mua. Kun mä tulin kuvioihin, mies pyöritti vähän aikaa meit molempii, kunnes tein selväks et joko mä tai se toinen nainen. Mies valitsi mut ja muutettiin yhteen, mentiin naimisiin, saatiin lapsia...
Edelleen tätä naista näen, hän tietää mut, mutta en tiedä tietääkö hän että mä tiedän että mies pyöritti meitä samaan aikaan (ärsyttää sekin ajatus että se luulee tietävänsä jotain mitä mä en tiedä). Mua oksettaa ajatuskin mun miehestä ja tästä naisesta harrastamassa seksiä... kun se nainen on niin vanhakin (yli 40 varmaan jo)... :D
En tiedä miten pääsisin näistä ajatuksista yli, tosiaan pienellä paikkakunnalla asutaan ja jos käyn viikon jokaisena päivänä ulkona (niinku käyn) niin tää nainen tulee ainakin yhtenä päivänä vastaan jossain kaupassa tai kadulla tms. Meillä kohtaa katseet aina ja tuntuu et molemmat voitais käyä toistemme kurkkuihin kiinni :D
Mies tietää mun ajatukset eikä oikein tiedä miten suhtautuis, ei oikein tajua että miksi vanhoja muistelen... enpä tiedä itsekään. :/
Kommentit (2)
ja asemastasi miehesi suhteen. Miehellesihän sun pitäisi oll avihainen, jos jollekin pitää olla.
Jopa tälle palstalle harvinaisen lapsellista tekstiä tuo aloitus.