Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraako kukaan Haarakiilakonttori-blogia?

Vierailija
17.05.2012 |

Ilmeisesti jossain vaiheessa blogi siirtyi vain kutsuttujen käyttäjien luettavaksi, mutta mietin, kirjoittaako Minh edes enää blogiaan (ja olisiko siis mahdollista saada kutsua lukijaksi)?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut Minhin blogia vuosia ja olin ihan ihmeissäni kun yhtäkkiä päivityksiä ei vain enää tullut. Luulin että jotain kamalaa on tapahtunut. :(

Otetaanko lukijoiksi vain tuttuja vai miten lienee?

Vierailija
2/17 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopetin, kun se meni kutsuttujen blogiksi. Olisi mielenkiintoista tietää, onko kuivilla ja miten menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen. Se, että henkilö osaa kirjoittaa, ei tarkoita että hän mitenkään hallitsisi elämänsä, olisi järkevä saati hauska oikeasti. Hänen lastaan säälin eniten, koko elämä avoimesti narkkaavan äidin kanssa.

Vierailija
4/17 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa oli kuulemma kuivilla, sen jälkeen en ole kysellyt. On yhden mun puolitutun kaverin hyvä kaveri - luettiin toistemme blogeja ristiin. Mut en oo itse blogannut vuosiin.

Vierailija
5/17 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen. Se, että henkilö osaa kirjoittaa, ei tarkoita että hän mitenkään hallitsisi elämänsä, olisi järkevä saati hauska oikeasti. Hänen lastaan säälin eniten, koko elämä avoimesti narkkaavan äidin kanssa.

Vierailija
6/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen minhin. Blogin pitäminen jäi kun kun sai elämänsä järjestykseen ja tuli paljon muuta tekemistä sen myötä. Tarve avautua netissä taisi lähteä sen myötä..

Vierailija
7/17 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Minh on ottanut yliannostuksen, kun blogi yllättäen lakkasi päivittymästä. Mistä tiedätte, että pitää edelleen blogia?

Vierailija
8/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvablogiin ainakin olen törmännyt, mutta ei sekään taida enää päivittyä. En linkitä, kun taitaa pitää sitä omalla nimellään.

Vierailija
9/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pitkään hänen blogiaan, sitten jossain vaiheessa kaikki blogien lukeminen jäi. Joskus mietin, mitä Minhille kuuluu ja kävin katsomassa, vieläkö blogi päivittyy. Tuli myös mieleen, että onkohan jotain ikävää tapahtunut. Kiva kuulla, että Minh on hengissä, kaikkea hyvää hänelle ja läheisilleen, jos joku tuttu sattuu lukemaan tai Minh itse! =)

Vierailija
10/17 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että henkilö osaa kirjoittaa, ei tarkoita että hän mitenkään hallitsisi elämänsä, olisi järkevä saati hauska oikeasti. Hänen lastaan säälin eniten

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Lapsi, johon viittaat, on täysi-ikäinen, ja muutenkin ihmettelen, mihin perustat tuon "oikeasti". Jos tiedät Minhin "oikeasti", tiedät, ettei hän ole mikään wt-nistimutsi. Vai oletko itse sellainen?

Mulle selvisi jossain vaiheessa, että eräs hyvin järjestelmällinen, aikaansaava, ystävällinen ja ylimaallisen viehättävä leidi, jonka työkuvioiden kautta tapasin, on tämä Minh. Olin lukenut kaikki kolme blogiaan vuosien varrella läpi, ihaillut kirjoittajan lukeneisuutta, kielitaitoa, energiaa... Mulle ihan sama käyttikö joskus jotakin, koska selvästi hoiti silti asiansa. Palaset kyllä loksahti, kun näin livenä: villin kaunis ja äidillinen. En paljastanut olevani lukija.

Moni todella hyvä kirjoittaja on lopettanut bloggaamisen. Etenkin mammapuolelle kaipailisin jotain Minhin tyylistä. Etenkin kun hän aina lapsen syntymäpäivän aikoihin muisteli tämän syntymää ja vauva-aikaa, se oli upeaa, liikuttavaa tekstiä.

Niille, jotka eivät tunne tätä Minh-ilmiötä, niin hän oli vuosia yksi tunnetuimpia pääkaupunkiseudun bloggaajia.

Olen nähnyt Minhistä juttuja kulttuuri- ja akateemisissa tutkimusjulkaisuissa. Niissäkin hän esiintyy nimellä Minh. On tutkittu hänen kirjoitustapaansa. Se oli kyllä mahtava, toivottavasti tulisi joskus vaikka romaani!

Vierailija
11/17 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minhin sisko on yksi syksyn esikoiskirjailijoista, näin olen ymmärtänyt :)

Vierailija
12/17 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltäänkin on julkaistu useampikin kirja.

Kunpa Minh vielä palaisi blogittamaan!

Vierailija
13/17 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa nykyvaiheista?

Vierailija
14/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa?

Vierailija
15/17 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu maalla ja kasvattaa koiria. Lähde Facebook.

Vierailija
16/17 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minh on mennyt naimisiin jonkun aikaa sitten. Ihanaa.

Vierailija
17/17 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin taitaa olla jo lähemmäs kuusikymppinen lady.