Lue keskustelun säännöt.
Milloin ev.lut. papit alkanut kulkea kultaharkot kaulassa? Jospa ovatkin katolisia?
17.05.2012 |
Ja soluttautuneet kirkkoon kuin Seppo Annelin luokse kaapatakseen koko talon, tietokoneet, kansainvälisen organisaation jne?
Onko liian rankka syyte?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla