Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Victoria Milanista?

Vierailija
16.05.2012 |

Onko kenelläkään kokemuksia Victoria Milan -sivustosta? Mitä mieltä siitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat pettää. Itse en ollut ja tunne vahvistui, kun miljoona miestä alkoi pommittaa viesteillä. Mulle riittää yks ja rakas, vaikkei se haluakaan seksiä niin usein kuin itse haluaisin.

Vierailija
2/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisversiossa ei pysty lukemaan viestejä. Samat tyypit kuin baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liityit sivustoon? Vastasitko viesteihin? En ole todellakaan varma, haluanko pettää, mutta enpä ole nykyiseenkään tilanteeseen tyytyväinen.. ap

Vierailija
4/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee loputkin fiilikset. Ne tyytyisivät keneen tahansa. Itse kaipaan sitä ihastumisen fiilistä, kun toinen vie jalat alta. Ei sitä VM:sta löydy. t.2

Miksi liityit sivustoon? Vastasitko viesteihin? En ole todellakaan varma, haluanko pettää, mutta enpä ole nykyiseenkään tilanteeseen tyytyväinen.. ap

Vierailija
5/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee loputkin fiilikset. Ne tyytyisivät keneen tahansa. Itse kaipaan sitä ihastumisen fiilistä, kun toinen vie jalat alta. Ei sitä VM:sta löydy. t.2

Kiitos vastauksesta.. Samaa ihastumisen tunnetta mäkin kaipaan... Taidan unohtaa koko jutun.

Vierailija
6/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin uteliaisuuttani kurkkaamassa, luulin että siellä voisi vain surffailla katsomassa ilmoituksia. Kun sitten joutuikin tekaisemaan itselleen profiilin, en kertonut itsestäni YHTÄÄN mitään. En ikää, pituutta, painoa, luonnetta, kiinnostuksen kohteita tms. Saman tien oli kuitenkin tullut varmaan 20 viestiä jos jonkinlaisilta miehiltä.

Itsellä ei ollut tarkoituskaan pettää, halusin vain kurkata millaista väkeä siellä liikkuu. Tämän perusteella ainakin täysin epätoivoista, eli "hyökätään" kenen tahansa kimppuun. Ei puhettakaan, että lähestyttäisiin jota kuta kiinnostavaa, vaan ihan kuka vaan käy.

Surullista, ja opetti ainakin mulle sen että uteliaisuuttaan ei kannata tehdä ihan mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä