Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt ja kyllästynyt kaveriini!

Vierailija
16.05.2012 |

Kyseessä on siis hyvä kaverini (hänen mielestään ainakin olemme hyviä kavereita) johon minulla alkaa oikeasti mennä hermot.

Hän on yksinäinen, ja purkaa tätä sitten minuun. Kaveri on tulossa suurinpiirtein joka ilta kyläilemään. Heti kun pääsen töistä, puhelin soi.

Minulla on lapsi, muttä hänellä ei. Hän ei siis ymmärrä, että minun pitää tehdä lapselle ruokaa yms. enkä voi viihdyttää häntä joka ilta. Tosi inhottavaa keksiä aina hänelle joku tekosyy, ettei tule kylään.

Pahinta tässä on, se että kun hän tulee meille, hän ei lähde kulumallakaan. Saattaa tulla siis heti minun töiden jälkeen neljältä ja lähtee illalla 19-20. Yksinkertaisesti hän ei ymmärrä vihjailuista huolimatta lähteä, aina pitää melkein ajaa ulos. Tämä on oikeasti rankkaa, koska monta kertaa viikossa tulee kylään, toisin sanoen kutsuu itsensä kylään, ja edelleenkin kun meillä on pieni lapsi, niin en jaksa joka arki-ilta viihdyttää häntä.

Muutenkaan en oikein pidä hänestä (mieheni ei tykkää myöskään hänestä yhtään).

Kun hänen kanssaan puhuu, ei saa koko iltana puheenvuoroa. Muutenkin hän on kunnon nirppanokka, ja osaa olla välissä tosi rasittava.

Anteeksi tämä pitkä sepostus, mutta taas hän lähetti viestiä, että nähdäänkö huomenna... Argh! En jaksa häntä, mutta en suoraan voi pistää välejäkään poikki!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hänen kaverinsa säälistä?

Vierailija
2/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen pienen lapsen äiti, enkä todellakaan jaksaisi monta kertaa viikossa viihdyttää kaveria monta tuntia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot ettet ehdi/jaksa jutella työpäivän jälkeen

Vierailija
4/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan, miehesi ei ollenkaan, roikkuu teillä niin usein ja pitkään kuin mahdollista, ja ET voi katkaista välejä? Annat perheesi kärsiä kaverisi kustannuksella?

Onnea, vuoden matto -palkinnosta!

Vierailija
5/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nähdään vasta ensi viikolla että nyt on härdelliä koko viikko ja jossain välissä haluat hengähtääkin, varmasti ymmärtää!

Vierailija
6/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti sanonut, etten oikeasti jaksa nähdä. Seuraavana päivänä hän on oven takana, ja toteaa että ethän nyt enään voi olla väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän