Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten juhlavaatteiden etsintä!

Vierailija
16.05.2012 |

Suomessa on ollut melko huono juhlavaatteiden valikoima lapsille kaupoissa ja jos haluaisi ostaa jotain erikoisempaa vaatetta vauvalle tai isommalle lapselle, ei ole meinannut löytää kohtuuhinnalla mistään. No, huutonetistä löytää joskus halvalla käytettynä jotain ja googlettamallakin tulee eteen kaikenlaisia nettikauppoja mutta hinnat ovat usein aika korkeita ja osassa tuotteet tulisi tilata ulkomailta ja sattumalta löysin sellaisen ihanan kaupan kuin Enkelin Unelma jossa olikin hyvin romanttista vaatetta lapsille, suurin osa tytöille mutta pojillekin pieni valikoima. Tilasin tytölle mekon ja kengät, toimitus nopeaa ja tuotteet aivan ihania. Tässä asioin jatkossakin ja mielelläni kuulisin mitä muita ihania nettikauppoja Suomesta löytyy, kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen löytänyt hyvin kaupoista lapsille juhlavaatteita. Tykkään pelkistetystä tyylistä. Jos jotain en ole löytänyt, niin olen sitten itse tehnyt. Nyt etsin lapselle juhliin boleroa ja eipä löytynyt oikean väristä, joten itse sen sitten virkkasin.

Vierailija
2/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertbaudet taitaa olla merkki.

Ihania settejä myynnissä. Vähän liikaakin olen noihin ihastunut. Meillä tyttö vasta 4.5kk ja vaikka mitä on tullut jo tilattua.

Pojillekkin löytyy tuolta merkiltä mutta ei kovin isoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietty tykkää erilaisesta, mutta juhlavaatteita on kyllä mun mielestä helppo löytää, niitä in ihan jokaisessa lastenvaateliikkeessä. Kotimaisiakin, kinderit, löytyy.

Vierailija
4/4 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainostaa omaa sivuaan.

Johan tuolla ihmisellä on myynnissä 2 pukua pojille. 1 mustana ja 1 hopeisena! Ja hintaa enempi kuin esim. hakemalla vaikka Lindexiltä.

Hullu tosin ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi