Nyt tarvis rahaa
Aika siis tuupata kaikki ylimääränen myyntiin täältä kämpästä. Kertokaa kokemuksia mitä kannattaa myydä ja mikä ei mene suurinpiirtein ilmaiseksikaan? Ja mitään muumimukeja tms ei meiltä löydy, eli ihan perus "arvotonta" tavaraa pitää yrittää myydä..
Kommentit (6)
Aika siis tuupata kaikki ylimääränen myyntiin täältä kämpästä. Kertokaa kokemuksia mitä kannattaa myydä ja mikä ei mene suurinpiirtein ilmaiseksikaan? Ja mitään muumimukeja tms ei meiltä löydy, eli ihan perus "arvotonta" tavaraa pitää yrittää myydä..
Sorry...
mitkään pleikkapelit, dvd:t tms? :/
Siellä on useita kirppisryhmiä. Katso olisiko paikkakunnallasi oma (et tarvitse maksaa pöytävuokraa kun myyt suoraan), ja esim. Kasari, Ysäri & Nysäri kannattaa katsastaa :)
No sul on aika laaja skaala toi perus arvotonta ja kaikki mitä voipi kämpästä myytäväksi irrottaa.
Mä sanoisin että laitat myyntiin kaiken mitä et kaipaa, kyllä niistä ainakin osa löytää uuden osoitteen. Näin mulla kävi.
Ajattelin ettei meidän romut ja rytkyt kelpaa kellekään, mutta pari sataa olen netonnut parin kuukauden aikana.
DvD-elokuvia ja pelejä juuri.. meillä oli niitä kerääntynyt kasaksi asti ja rahapulassa niistä pääsi sitten sopivasti hyvin eroon.. myytiin leffoja esim paketteina, eli vaikkka 5 leffaa 10 tms. kun on paketteina ja edullisesti menee helpommin, mutta yksittäin niistä saa tietty enemmän jos menee kaikki. Myös vaatteet on yksi hyvä tuote, kun oikein hinnottelee..