Lue keskustelun säännöt.
Pika-apua, juustokakusta!
16.05.2012 |
Aion tehdä elämäni ensimmäisen juustokakun, tämän ohjeen mukaan: http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/94377
Nyt on hetki tehdä, kun vauva nukkuu ja isompi on kerhossa.
Siinähän on vispikermaa. Jos teen kakun nyt, säilyykö se huomiselle ja perjantaille? Eikö kerma pilaannu nopeasti?
Kommentit (2)
ei kerma nyt niin nopeasti pilaannu. Ja huomennahan se kakku on vasta parhaimmillaan kun on hyytynyt sopivasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
anoppi söi eilen, tiistai-iltana poikani sunnuntaina tekemää kakkua, ja hyvää oli, vaikka siinäkin oli kermavaahtoa.
Mut juuri tuota kauempaa se ei sit enää säily.