Lue keskustelun säännöt.
Hitto kun tajuaisi tuota painon putoamista.
16.05.2012 |
Ensin ei putoa millään. Junnaa, junnaa. Sitten syöt hampurilaisaterian ja käyt 4 kertaa lenkillä ja avot! Kilo on poissa. Ei vaan tajuu. Tai sitten tuo hampurilaisateria on vasta hyökkäämässä kiinni...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla