Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun tajuaisi tuota painon putoamista.

Vierailija
16.05.2012 |

Ensin ei putoa millään. Junnaa, junnaa. Sitten syöt hampurilaisaterian ja käyt 4 kertaa lenkillä ja avot! Kilo on poissa. Ei vaan tajuu. Tai sitten tuo hampurilaisateria on vasta hyökkäämässä kiinni...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi