Yes, veljeli oli laittanut 300 euroa tililleni tyttäreni
Kommentit (10)
Nämä taitaa nyt mennä ratsastusleiriin (435 euroa viikko).... Yleensäkin veljeni sponssit ovat menneet ratsastukseen.
Pitääkö noin kallista harrastusta olla lapsella kun siihen ei aidosti ole varaa?
sopivat sitten veljeni kanssa, että maksavat ko harrastuksen kimpassa.
Lapsi siis mielihyvin toteuttaa mummon unelmaa... joskus ne vaan unohtaa maksaa, ja makselen sitten itse. Nyt tuo muisti
Pitääkö noin kallista harrastusta olla lapsella kun siihen ei aidosti ole varaa?
Mut jos veljellä on miljoonia, niin mikäs siinä
tuolla menolla ap ei opi ikinä rahankäyttöä.
Ei pidä elää yli varojen.
Jos jonkin ei ole varaa, ei pitäisi antaa muiden harrastuksia rahoittaa, hyvä kuva lapselle rahankäytöstä...
lapsellehan se on hyväksi, varmasti tämä äiti osaa arvostaa avustusta lapsensa eteen!
minä olen ainakin iloinen ap:n lapsen puolesta!
mutta esim polkupyörän tai mopn saa?
Jo, mulla tosiaan on ongelmia taloudenpidon kanssa :-)
ärsyttävä mummo kun pistää toisen lapsensa elättämään toista, hyi helvetti!!!!!
tosi tasapuolista.
Harrastukset on tärkeitä, oikea elämän suola. Voin kuvitella kuinka onnellinen tyttäresi on hevosten parissa. Mielestäni on parempi laittaa rahaa elämyksiin kuin ostaa aina vain lisää krääsää. Ja ihan turha muiden kritisoida ettei ap osaa rahankäyttöä. Tämä ei mitrenkään kerro siitä. Todennäköisesti veljellä ei ole omia lapsia ja siskon lapsi on hänelle tärkeä. Eikä puutetta rahasta ole. Hieno, epäitsekäs veli.
Ihana veli sulla, kun haluaa auttaa perhettäsi.