Latteuksia, joita vihaat?
Tuli mieleen aloittaa tämmöinen, kun FB:ssä joku valitteli kun on sama pää kesät talvet.
Muita lausahduksia, jotka riipivät hermoja?
Kommentit (56)
"valita liittoon"
ai että ku tota kuuntelee sen muutaman tuhannen kertaa nii tekee mieli ottaa sen miehen kiveksistä kiinni ja venyttää niin paljon että voi tehä niistä rusetin kaulaan. Sitte lyö viel omaa päätä muutaman kerran kuumaan hellaan, raapii haarukalla silmiä ja työntää nenään palavan tulitikun. Ja sitte taas ootetaan sitä ku se seuraavan kerran sanoo sen.
Parani vaihtamalla ainakin mun kohdalla kun jätin mt-ongelmaisen ekan poikaystäväni ja aloin seurustella tervejärkisen miehen kanssa jonka kans oon ollut turvallisessa suhteessa yli vuosikymmenen ajan.
Suosittelen vaihtamista kaikille muillekin jotka kokemattomuuttaan tai kiltteyttään seurustelevat henkisesti epätasapainoisen miehen kanssa.
puhuttaessa ihmisestä, erityisesti esiintyjästä.
Mitä, muumiostako puhutaan?
"Ei se väärin o!" Arrrrrggghhhh...
Asioilla on tapana järjestyä. ARRGGHHHH!!!!! Joo-o, paremmin tai huonommin :(
Siis silloin kun lapset ovat pieniä ja valvovat kaikki yöt ja kiukuttelevat päivät. Hauska kuulla, että ei se siitä ainakaan paremmaks muutu.
Tuo lausahdus on muuten valetta, kaikille pikkulasten vanhemmille tiedoksi: parempi aika koittaa kyllä, kunhan ne vähän kasvavat, purkaa hammasta.
on myös hyvä lause heittää yläasteikäiselle koulukiusatulle, joka hautoo itsemurhaa.
Kiva kun kerroit, että elämä ei muutu paremmaksi!
NE voi järjestyä elämän uusilla reunaehdoilla mutta järjestyy!
Se että asiat järjestyy ei tarkoita että ne palaa ennalleen
asiat järjestyy parempaan suuntaan.
-upea nainen. Miehet käyttävät, kun ovat lukeneet jostain että niin kuuluu sanoa. Latteista lattein.
-vuonna nakki&kattila tai vuonna miekka ja kilpi. tarvitseeko selittää.
-"syö nyt, kun syöt kahden edestä, hehheh" jep..ja sinäkö tulet tsemppaamaan, kun laihdutan ylimääräistä läskilaardia vyötäröltäni?
-palataan astiallelle toinen piste tässä ketjussa
-pauttiarallaa (raivo nousee välittömästi)
parhautta (sydämiä tietty kans)
sitähän sä kysyit ja haittaakse (Putous?)
Mua hermostuttaa mun työpaikalla levinnyt lausahdus, että joku "ottaa kopin" jostakin. Ts. "kuka ottais kopin?" tarkottaa oikeesti "kuka tekis tän työn?". Aargh. Tätä oon kuullu niin paljon että se on latteus...
nakki napsahti nyt sulle. Arghhhhh.
varsinkin kun sitä käytetään tilanteissa, joihin se ei yhtään sovi.
Mitä se on sulta pois jos elän sossun rahoilla kun en jaksa hakea töitä? Mitä se on sulta pois kun tulen sun eteen leffateatterissa istumaan metrin korkuisine tupeerauksineni? Mitä se on sulta pois jos patalaiska työkaverisi sai pomon persettä nuolemalla ylennyksen, jota tavoittelit itsekin?
No totta helvetissä se on multa pois!
Nykynuorison käyttämä "Haluutsä..."
Esim. Haluut sä tulla hakemaan mut nyt heti?
Haluut sä antaa mulle leivän?
Haluut sä antaa mulle mun viikkorahan?
Tarkoittaa siis "Voitko/Voisitko"
Nykynuorison käyttämä "Haluutsä..."
Esim. Haluut sä tulla hakemaan mut nyt heti?
Haluut sä antaa mulle leivän?
Haluut sä antaa mulle mun viikkorahan?Tarkoittaa siis "Voitko/Voisitko"
mua vituttaa kun töissä tota heitetään, haluut sä?? no en vittu halua, mutta voin toki tehdä kun kerran pyydetään..??!!!...
ARGHH!!! ja tän pitäisi vielä tarkoittaa hyvää. Mulle ei tule mitenkään positiivinen mielleyhtymä junan vessoista.
Jonkun mainitsema kopin ottaminenkin on tosi ärsyttävä.
" ei kannata mennä soitellen sotaan"...jauhoi aina tätä kun joku oli hänen mielestään mokannut.
Paska lause jos se lausutaan ns. lohduttavassa mielessä, asiat kun voivat järjestyä päin helvettiäkin.