jatkuva "palan tunne" kurkussa
Lääkäriin on aika varattu mutta onko kokemuksia?
Pelkään tietysti syöpää mutta mitä muita vaihtoehtoja? Kilpirauhasen kohdalla tuntuu kuin koko ajan olisi joku pala kurkussa. Ulkoapäin en tunne mitään möykkyjä mutta "sisältä" päin tuntuu kuin pitäisi nielaista jotain mikä on jäänyt kurkkuun kiinni.
Kommentit (13)
lisäksi siinä oli kystia. Seuraillaan, ei muuta tällä haavaa.
lääkäri tulkitsi närästykseksi ja määräsi närästyslääkkeitä...auttoi ainakin munulla. Ei varmaankaan ole kyse mistään vakavasta.
miehellä todettiin myös refluksiksi ja diagnoosi oli siis väärä. En ymmärrä miksei lääkäri tutkinut kilpirauhasta. Kilpirauhasessa oli siis tulehdus.
esim yhtenä talvena kun oli useampi poskiontelontulehdus. Tuolla nielun takaosassa näkyi oikein paksua limaa, jota ei saanut niistettyä eikä nieltyä. Yäk, ikävä tunne.
joka tuntui tuolta.
Kilpirauhasta ei kukaan silloin epäillyt vaan minut laitettiin rasitustestiin, epäilivät sydänperäiseksi kivuksi.
Mulla oli ruokatorven tulehdus. Palan tunne kurkussa. Kerron tämän siksi, että lääkärit ei osannut epäillä tätä ja eräs röngtenhoitaja sen keksi.
Resepti närästyslääke pitää olla, että on tarpeeksi vahva poistamaan vaivan ja sen jälkeen ruokavalio.
Mulla ei tullut ollenkaan röyhtäisyjä, eikä poltetta ollut rinnassa.
Dg oli varma, koska ruokatorveni tähystettiin.
aiheuttaakohan tupakointikin, jos polttaa, kun limaa kertyy.
Todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta.
Veikkaan, että vika on ns. korvien välissä.
Veikkaan, että vika on ns. korvien välissä.
Minulla oli samaa ja laakari sanoi etta keksi jotain kivaa tekemista niin haviaa.
Meni ohi lääkkeillä ja valtavalla laihdutusurakalla v
Oliskos siitepölyallergia äärimmillään?Mulla on joka kevät parin kuun ajan pala kurkussa ja äänikin käheä lääkkeistä huolimatta.
Mulla sama, vaikka kuin koittaa nieleskellä niin ei lähde. En kyllä ole ajatellutkaan sen olevan mitään vakavaa, hetkittäin en tunne sitä ollenkaan. Olen ajatellut sen olevan sitkeää limaa tmv.