Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Turkissa paljon näitä lääppijöitä yms. pervoja?

Vierailija
15.05.2012 |

En mitenkään dissaa turkkilaisia, enkä yleistä. Tiedän että kaikki turkkilaiset ei ole semmosia, mutta oon kuiten kuullu aika paljon epämiellyttävää niistä miehistä. Just nää lääppimiset, puristelut, vihjailevat ehdotukset ja peräänkatsomiset kiimasella katseella...

Olen kesällä menossa kaverini kanssa Turkkiin kahdeksi viikoksi (ollaan molemmat 24.v).

Me molemmat ollaan pitkiä, vaaleahiuksisia, hoikkia ja ihan nättejä. Ja tosiaan ku ollaan vielä kahdestaan ilman miehiä.

Miten noihin ehdottelijoihin pitäis suhtautua, ja ensinnäkin minkäverran Turkissa törmää just tuohon "ohh how blonde, ohhh how long"-juttuihin?

Ja miten tuolta voi välttyä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko upittaa koska matkani käy turkkiin :D lisää mielipiteitä/kokemuksia?

Vierailija
2/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palasin Alanyasta. Kukaan ei huudellut saati puristellut. Kerran eräs mies liikkeessä sanoi että olem hyvän näköinen. En tosin ole mikään normi av-mamma joka ei saa hetken rauhaa. En kylläkääb kauhea rumiluskaan. Pitkä ja tummahko. Silmälasit. Asiallinen pukeutuminen paikallista kulttuuria kunnioittaen. Yksin liikuin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lääppijöitä ja pervoja kohdannut, mutta kyllä sain vähän liikaa miesten huomiota kun viime kesänä yksin kävin Alanyassa. Ihan sellaista flirttiä siis ja juttelemaan tuloa, ei mitään törkeän päällekäyvää, mutta kyllä sekin rasittavaksi käy jos koko ajan yritetään iskeä tai joku kulkee perässä vonkaamassa. 

Enkä ole edes mikään suuri kaunotar, olen tumma ja lyhyt, tavallisen näköinen. Ilmeisesti yksin liikkuva turistinainen vaan olisi monelle paikalliselle miehelle kiinnostava seikkailu jos siitä saisi petiseuraa.

Vierailija
4/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:38"]En nyt lääppijöitä ja pervoja kohdannut, mutta kyllä sain vähän liikaa miesten huomiota kun viime kesänä yksin kävin Alanyassa. Ihan sellaista flirttiä siis ja juttelemaan tuloa, ei mitään törkeän päällekäyvää, mutta kyllä sekin rasittavaksi käy jos koko ajan yritetään iskeä tai joku kulkee perässä vonkaamassa. 

Enkä ole edes mikään suuri kaunotar, olen tumma ja lyhyt, tavallisen näköinen. Ilmeisesti yksin liikkuva turistinainen vaan olisi monelle paikalliselle miehelle kiinnostava seikkailu jos siitä saisi petiseuraa.
[/quote]

Erikoista että mä sain olla rauhassa. En tosinnota katsekontaktia kehenkään ja kävelen reippaan määrätietoisesti. Huutelijoihin (basaarit) en reagoi mitenkään. Ei kukaan siis ollut häiriöksi. T. Juuri alanyasta palannut yksin matkustanut nainen

Vierailija
5/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:38"]En nyt lääppijöitä ja pervoja kohdannut, mutta kyllä sain vähän liikaa miesten huomiota kun viime kesänä yksin kävin Alanyassa. Ihan sellaista flirttiä siis ja juttelemaan tuloa, ei mitään törkeän päällekäyvää, mutta kyllä sekin rasittavaksi käy jos koko ajan yritetään iskeä tai joku kulkee perässä vonkaamassa.  Enkä ole edes mikään suuri kaunotar, olen tumma ja lyhyt, tavallisen näköinen. Ilmeisesti yksin liikkuva turistinainen vaan olisi monelle paikalliselle miehelle kiinnostava seikkailu jos siitä saisi petiseuraa. [/quote] Erikoista että mä sain olla rauhassa. En tosinnota katsekontaktia kehenkään ja kävelen reippaan määrätietoisesti. Huutelijoihin (basaarit) en reagoi mitenkään. Ei kukaan siis ollut häiriöksi. T. Juuri alanyasta palannut yksin matkustanut nainen

[/quote]

Ehkä mulla on vähän sellainen tapa että katselen liikaa ihmisiä ja paikkoja, otan kontaktia ja se tulkitaan väärin. Koen myös Suomessa säännöllisesti iskumielessä kontaktin ottoja, vaikken ole erityisemmin kaunis, varsinkin maahanmuuttajat tykkää iskeä vaikka kassajonossa tai bussipysäkillä toisinaan.

Vierailija
6/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eurooppalaiset naiset nauttii, kun lomalla miehet huomioi. Siksi noissa Turkin lomakohteissa miehet huutelee jne. Kun ne luulee että kaikki nauttii. Olen sanonut miehille Turkissa ihan suoraan ettei kiinnosta, kyllä lopettavat nopeaan.

Vierailija
7/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Turkissa että Espanjassa olen törmännyt ilmiöön, että turistipaikoissa basaareissa miesmyyjät käyvät ahteriin kiinni. Siis oksettavaa. Luuleeko ne, että minä ostan tuplaten tavaraa, kun joku kourii persettä? Ja minä en siis ole mikään mallimissi vaan tavallinen persjalkainen ruttuturpa lähempänä neljääkymppiä.

Vierailija
8/18 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet Turkissa ole sen pahempia kun muuallakaan. Älä ota katsekontaktia, älä vastaa, vartioi juomasi ravintolassa. Älä mene ahtaisiin liikennevälineisiin miesten lähelle. 

Vierailija
9/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia miehet siellä on. Ettette vaan kuitenkin olis sinne menossa juurikin noiden miesten takia?

Onhan noita muitakin matkakohteita.

Vierailija
10/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään Turkkiin ihan sen takia, että yhteinen kaverimme asuu siellä, ja käydään moikkaamassa häntä samalla.

Lisäksi Turkissa kiehtoo tuo edullisuus, ja oon muutenkin kuulluut paljon hyvää sieltä.

Kiimaset turkkikundit ei ole tän matkan tarkotus!

Vierailija
11/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monta kertaan Turkissa käynyt ja vielä kertaakaan ei väkisin ole yritetty tehdä mitään. Itsekkin olen nuori, blondi ja pitkä hoikkavartaloinen nainen :D

Huomiota toki saa ja paljon saakin, varsinkin kun on blondi. Itse olen vaan vihjaileviin ja ehdotteleviin juttuihin ollut että ei kiinnosta ja saattanut jopa sanoa, että mulla on poikaystävä. Yllättävän helposti jättävät rauhaan. Joskus oon esittänyt myös täysin väliinpitämätöntä ja sekin karkottaa seksin haluiset miehet pois. Yökerhoissa on järjestyksen valvojia paljon, jotka kattovat vähän turisti naisten perään eli poistavat häiriköt ja usein ei edes päästä enää yökerhoon sisään. Suomalaisista tykätään paljon turkissa (ainakin alanyassa, muualla päin turkkia en ole käyny), joten sieltä saa helposti myös apua paikallisilta.

Katukauppojen (basaarien)sekä baarien "sisäänheittäjät" usein huutelevat perään, mutta heillä tarkoituksena ainoastaan saada asiakkaita, heidän juttuja ei kannata ottaa vakavasti ellei halua mennä ravintolaan taikka ostoksille heidän paikkaan.

Huomiolta ei siis voi välttyä, ainakaan turistirysässä. Mutta jos ette ole herkkiä ja kestätte "kohteliaisuuksia" tulette viettämään todennäköisesti aivan mahtavan loman! :)

Vierailija
12/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiolta ei siis voi välttyä, ainakaan turistirysässä. Mutta jos ette ole herkkiä ja kestätte "kohteliaisuuksia" tulette viettämään todennäköisesti aivan mahtavan loman! :)

Mikähän siitä niin mahtavan tekee? Ihan tavallinen turistirysä jota itse vältän kuin ruttoa

Vierailija
13/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä uskaltauduttiin uudelleen turkkiin ja ei ollut tietoakaan samanlaisesta meiningistä. Ihan mukavaa oli, ei ahdisteltu kaupoissa, ei edes basaarissa, saatka että ihan kadulta ois kiskottu mukaan =)

Vierailija
14/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takapuolesta nipisteltiin koko ajan keskellä kiekasta päivää kadulla vaikka oli mies mukana ja väljä pitkä mekko päällä. Ei enää ikinä Turkkiin.

Vierailija
15/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne yrittää lääppiä teitä hikisillä karvakäsillään kun kuljette ohi. Ottakaa varan vuoksi joku pamppu mukaan millä voitte huitoa niitä kauemmaksi ja mielellään pippurisuihke myös.

Koska olette blondeja, voitte olla varmoja että perässänne on aika suuri miesjoukkio (20 päätä), kuin villikoirat ne seuraavat teitä kuola suupielistä valuen. Ei ei ei, jos vain voitte, perukaa matka.

Jos ette voi perua matkaa, älkää Turkissa ollessanne poistuko hotellistanne mihinkään. Korkeintaan kuikuiltaa verhon raosta onko parvekkeenne alla miesjoukkio vahdissa.

Yön pimeydessä burkhaan verhoiltuna voitte hakea suuhunpantavaa lähimmästä "supermarketista" eli kioskista. Muistakaa turvasuihke! Voi blondiparat!

Vierailija
16/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaisten naisten mukava käytös. Olkaa tylyjä, niin pääsette paljon helpommalla.

Tämä ohje ei välttämättä päde kaikkiin turkkilaisiin miehiin, mutta moniin pätee. Ei siellä ole totuttu mukaviin ja itsenäisiin naisiin, paitsi siinä mielessä että ne ovat usein myös antavaisia.

Vierailija
17/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa maa, missä mua taputeltiin ja nipisteltiin pepusta :(. Kuvottavia lääppijöitä. Ja mä en ole edes blondi. Mulla on tummat hiukset. En tykännyt. Eka maa, josta voin sanoa ihan heti, en tykännyt, eikä ikinä enää takaisin.

Vierailija
18/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne yrittää lääppiä teitä hikisillä karvakäsillään kun kuljette ohi. Ottakaa varan vuoksi joku pamppu mukaan millä voitte huitoa niitä kauemmaksi ja mielellään pippurisuihke myös.

Koska olette blondeja, voitte olla varmoja että perässänne on aika suuri miesjoukkio (20 päätä), kuin villikoirat ne seuraavat teitä kuola suupielistä valuen. Ei ei ei, jos vain voitte, perukaa matka.

Jos ette voi perua matkaa, älkää Turkissa ollessanne poistuko hotellistanne mihinkään. Korkeintaan kuikuiltaa verhon raosta onko parvekkeenne alla miesjoukkio vahdissa.

Yön pimeydessä burkhaan verhoiltuna voitte hakea suuhunpantavaa lähimmästä "supermarketista" eli kioskista. Muistakaa turvasuihke! Voi blondiparat!

IHAN TÄYTTÄ PASKAA TOI TEKSTI