Olen yrittänyt saada alakoulun jättävää lasta piirtämään opelle jonkun kortin/piirustuksen,
mutta ei suostu. Tai lapsella ei ole ideoita. Mutta ope varmasti tykkäisi, eikö niin?
Kommentit (6)
Valmis kortti käy oikein hyvin,takansytykkeeksi ne askartelupaskartelut menee kumminkin.
Poika tuumasi, että opehan saa palkkaa heidän kiusaamisestaan, joten turha odottaa mitään muuta. Ope olikin oikea kukkahattutäti pahimmasta päästä. Minä ehdotin kyllä, että jospa poika veisi kukallisen hatun opelleen :D
Itse en suostu antamaan sille muijalle yhtään mitään, se saa palkkaa siitä hommasta.
Lapsi kuitenkin pitää tyhjäpää-opestaan, joten kaiketi väsää sille jonkun kortin.
Kuopuksen ope taas on loistava tyyppi, hänelle hommaan aina jotain erikoista kiitokseksi.
kun ihan oikeasti ei niitä kortteja voi säästää, roskiin/paperin/pahvinkeräykseen ne menee kuitenkin. Ja tosiaan harva kutosluokkalainen suostuu itse mitään korttia tekemään, lähinnä noi eka- ja tokaluokkalaiset tytöt niitä tekee.
Ja siis ope olen
En kyllä haluaisi oppilaalta mitään korttia tai piirustusta, joka hänet on pakotettu tekemään.
sanoa opettajalleen sanaakaan, kun peruskoulu loppui. Enkä pakottanut. Oli ollut niin ikävä sijainen.