Voiko kesähäihin juhlamekon kanssa laittaa pitkät SAAPPAAT?
Kommentit (16)
No juhlavaatteiden kanssa saappaat on aina vähän erikoinen yhdistelmä, siis sisällä. Mutta joskus näkee ihan juhlakrngiksi tarkoitettuja saappaita, esim silkkisiä. Jos siis sellaiset laittaa, niin ihan ok.
Saappaat ovat ulkokengät, ei juhlakengät.
Ainostaan siinä tapauksessa, että häät ovat nyt ja Inarissa..
laittaa saappaita. Ei voi. Ei voi. Ei vaan voi.
0% miehistä ajattelee että "väärät kengät". 100% miehistä ajattelee että miksei oma eukko pidä ikinä saappaita. Naisten mielipiteitä ei tarvitse kuunnella.
Mutta muistelen, että meidän häissä yhdellä vieraalla ois ollu. Ei se mua haitannu, oli vaan vähän hassun näköstä, mustat nahkasaappaat kesähäissä.
Kyllähän ne jotenkin eripariselta näyttää kesäisen asun kanssa. Vaikka ois nätit ja naiselliset saappaat, niin yksinkertaisesti ovat kesällä hölmän näköiset.
sitä jalkaansa laittaa voi vaikka muovipussit, mutta... Hanki nätit juhlakengät vaan.
riippuu ihan siitä, mitä a) laitat päällesi b) mitkä juhlat ovat kyseessä c) kuuluuko sinun tyylisi vai eikö kuulu pitää saappaita.
Saappaita on monenlaisia.
kyllä näyttäis tosi omituiselta. Jos kyseessä on vaikka valkoiset saapikkaat ja siihen sopiva moderni asu, niin miksei? Tavallisempaahan on joku helle-prinsessa-hörhelömekko ja sen kanssa juhlakengät, mutta kenkävalinta riippuu täysin juhlamekon tyylistä ja väristä.
jos on halpa venäläinen maksutyttö....
häiden luonteesta ja siitä millainen asusi on muuten.
Mulla oli jopa omissa häissä saappaat! Oho oho!
Juuri ja juuri voisi mennä sellainen yhdistelmä, että morsiamella olisi 70-luvun tyylinen valkoinen kotelomekko ja ohuet, valkoiset saappaat ja tyyliin sopiva retrokampasu...Muuten no go.
onpahan ainakin yksi hilpeä ohjelmanumero juhlissa :D
Ellei ole goottihäät :D
Sirot juhlakengät kevyen mekon kanssa on paremman näköinen ratkaisu.
Itse pidän saappaista, joten ymmärrän että pohdit asiaa. Mutta ei, ei kuitenkaan...